دانلود بازی Exanima برای PC
دانلود بازی Exanima برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Exanima برای PC

پارسی گیم 13 دی 1400 بدون دیدگاه
11,196 بازدید

دانلود بازی Exanima برای کامپیوتر

استفاده از عناصر تلفیقی در سبک‌های محبوب می‌تواند منجر به خلق عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای شود. بازی‌های نقش‌آفرینی پتانسیل بالایی برای این کار در خود دارند و سازندگان بازی‌های ویدیویی نیز از این ژانر برای تلفیق عناصر جدید و ارائه نوآوری استفاده می‌کنند. بازی Exanima از استودیو Bare Mettle Entertainment عنوانی در سبک نقش‌آفرینی با زاویه دوربین ایزومتریک بوده که بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده است و قوانین فیزیک نیز در گیم پلی آن تأثیر به سزایی خواهند گذاشت. برای ماجراجویی‌های مهیج و چالش‌برانگیز آماده شوید.

مهم‌ترین ویژگی این بازی سبک گیم پلی‌اش است که در ابتدا شاید ساده و کلاسیک به نظر برسد اما عمق بسیار بالایی دارد. تمامی انیمیشن‌ها و مبارزات در این بازی بر مبنای قوانین فیزیک واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و حتی جابه‌جایی اشیاء و باز و بسته کردن درها نیز ممکن است به سادگی‌ای که فکر می‌کنید نباشد. تمامی اعمال و فرمان‌هایی که به کاراکتر خود می‌دهید مهم هستند و ممکن است مرگ و زندگی را برای شما تغییر دهند. با توجه به مواردی که گفته شد گیم پلی بازی سرعت کم‌تری دارد و برای پیشروی در مراحل باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید که در نوع متفاوتی جذابیت دارد.

به جز قوانین فیزیک واقع‌گرایانه، سایر عناصر بازی مانند یک عنوان نقش‌آفرینی کلاسیک با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده است. مراحل همگی غیرخطی هستند و برای پیشروی در آن‌ها مسیرهای مختلفی را می‌توانید امتحان کنید. با توجه به مکانیک‌های گیم پلی، دشمنان بسیار سرسخت هستند و مبارزه با آن‌ها می‌تواند چالش زیادی سر راه شما قرار دهد. حجم بالای قابلیت‌ها و مهارت‌های کاراکتر، سلاح‌های سرد و گرم دوران باستان مانند تیرکمان، شمشیر، نیزه و… در کنار دیالوگ‌های متعدد با کاراکترهای داستان، تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را داخل محیط‌های بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Nioh 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Exanima با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP (SP3)
Processor: Intel Core2 or AMD Athlon II dual core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 or AMD Radeon HD 2600 or Nvidia GeForce 8600 with 512MB VRAM
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Integrated audio
Additional Notes: Wine / CrossOver compatible on Mac OS X or Linux with appropriate OpenGL driver

سیستم پیشنهادی :

Processor: 3 Ghz Intel Core i5 quad core or 3.5 Ghz AMD FX hex core or better
Graphics: AMD Radeon HD 5850 or Nvidia GeForce GTX 280 with 1GB VRAM or better
Additional Notes: Faster GPU with more VRAM recommended for very high settings or resolutions

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore, fight, survive and unravel mysteries in this unique and unforgiving 3D isometric RPG set in an original dark, low fantasy world. Exanima’s exceptional attention to detail and realistic simulation of all things aim to provide a deeply immersive and dynamic gameplay experience.
Features include a deep skill based combat system, complex and smart AI, fully interactive environments, an advanced damage model with accurate collisions and locational protection, roguelike elements and an arena mode to hone your combat skills.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.