دانلود بازی Infinitrap Rehamstered برای PC
دانلود بازی Infinitrap Rehamstered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Infinitrap Rehamstered برای PC

پارسی گیم 12 دی 1400 بدون دیدگاه
2,024 بازدید

دانلود بازی Infinitrap Rehamstered برای کامپیوتر

بازی‌های پلتفرمر در کمال سادگی می‌توانند لحظات خوب و سرگرم‌کننده‌ای را برای ما خلق کنند. این بازی‌ها، نه‌تنها جذابیت بالایی در گیم پلی دارند، بلکه پیشروی و یادگیری مکانیک‌های آن‌ها ساده و قابل‌درک است. این ساده بودن دست سازندگان را برای ایده پردازی بسیار باز گذاشته و به همین دلیل، شاهد تنوع بالایی از عناوین پلتفرمر در بازار بازی‌های ویدیویی هستیم. بازی Infinitrap Rehamstered از استودیو Shadebob Games عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده در سبک پلتفرمر دوبعدی بوده که ماجراهای بامزه‌ای را در قالب این ژانر پرطرفدار به خورد شما خواهد داد.

آیا تا به حال به فکر جاودانه بودن افتاده‌اید؟ شهرت و ثروت چطور؟ داستان بازی در مورد یک ماجراجوی و اکتشاف گر جاه‌طلب است که به دنبال شیء باستانی قدرتمندی با نام جام جاودانگی بوده تا بتواند به‌تمامی موارد ذکر شده برسد. حال که او عازم این مسیر پرمخاطره شده، باید ماجراهای متعددی را پشت سر بگذارد، از دشمنان موذی دوری کند و تله‌ها و موانع خطرناکی را پشت سر بگذارد. قطعاً مرگ را زیاد تجربه خواهید کرد اما نکته اصلی این است که مرگ پایان نیست، بلکه فرصتی برای شروع دوباره در اختیارتان قرار می‌دهد.

مراحل بازی در سبک اتاق‌های بزرگ طراحی شده‌اند و 30 مرحله را در طول پیشروی خود تجربه خواهید کرد. گیم پلی بازی بسیار چالش‌برانگیز بوده و با وجود مکانیک‌های ساده کنترل کاراکتر، شما باید حواس خود را جمع کنید و به‌تمامی تله‌ها و جزییات موجود در اتاق دقت کافی را داشته باشید. این بازی به دلیل سبک و سیاق ساده و چالش‌های متعددی که سر راه شما قرار می‌دهد، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Celeste و Noita را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Infinitrap Rehamstered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32bits
Processor: Intel or AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GT 640m
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bits
Processor: Intel or AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1050
Network: Broadband Internet connection
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Did you ever wish for immortality, riches and fame?
Do you think you have what it takes to find the fabled Cup of Eternity? Neither do we! But there’s a twist! YOU WILL DIE! (repeatedly)
But death is only a step closer to success! “How could that be?!” – I’m glad you asked! Allow me to explain: This is no ordinary dungeon you are stepping into. The moment you accept this adventure is the moment you have obtained Immortality – as Ohio Jack the world’s 2nd best treasure hunter!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.