دانلود بازی Creeper World 4 برای PC
دانلود بازی Creeper World 4 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Creeper World 4 برای PC

پارسی گیم 6 دی 1400 بدون دیدگاه
2,086 بازدید

دانلود بازی Creeper World 4 برای کامپیوتر

خلاقیت در طراحی بازی‌های ویدیویی امری حیاتی است زیرا می‌تواند کلیشه‌ها را بشکند و تجربه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده را به خورد مخاطب دهد. بازی‌های استراتژی امروزه یکی از سبک‌های محبوب در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند و زیرشاخه‌های زیادی از آن‌ها وجود دارد. سبک RTS که همان استراتژی لحظه‌ای است از لحاظ گیم پلی سرعت و هیجان بالاتری دارد. بازی Creeper World 4 از استودیو Knuckle Cracker عنوانی جذاب با همین سبک و سیاق بوده که دشمن اصلی شما در آن از جنس مایع است.

نوآوری این بازی در دشمنی که ملاقات می‌کنید پیاده‌سازی شده است. این دشمن از جنس مایع بوده و Creeper Flood نام دارد. سبک بازی عناصر کلاسیک RTS را در دل خود جای داده و شما باید با مدیریت منابع مختلف، مواضع دفاعی بزرگ و مستحکمی را بنا کرده و برای مقابله با این سیل شرور آماده شوید. گیم پلی دشمن شما کاملاً بر مبنای قوانین فیزیک بنا شده و برای مقابله با او به سلاح‌های زمینی، هوایی و فضایی دسترسی خواهید داشت.

بازی بخش‌های مختلفی برای تجربه دارد که یکی از آن‌ها قسمت داستانی بوده که مأموریت‌های مختلفی را به ترتیب بر عهده شما قرار می‌دهد. قسمتی دیگر مربوط به نقشه‌هایی است که توسط سایر بازیکنان طراحی شده است. بخشی از بازی برای طراحی نقشه‌ها وجود دارد که ابزارهای بسیار ساده و کاربردی را برای این منظور در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این می‌توانید نیروها و ساختمان‌های شخصی‌سازی‌شده خودتان را نیز در این بخش طراحی کنید. این بازی را می‌توان تجربه‌ای متفاوت و نوآورانه از سبک RTS دانست که بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده نیز هست.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War: Warhammer 2 و Total War: Rome را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Creeper World 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Dual Core 2Ghz
Memory: 3 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later
Processor: Quad Core 3Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Dedicated GPU
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The eternal harvester of galactic empires has returned! Witness massive waves of Creeper flood across the 3D terrain in this real time strategy game where the enemy is a fluid. Build out your economic base with energy and mined wares. Assemble your forces and struggle against the creeper on all fronts as it floods and fills the map. Take the high ground with your forces to avoid the creeper as waves crash around your base. Increase your lines of sight and range on high ground, but beware the aerial units. And, if you last long enough, launch orbital weapons and call down devastating strikes on the enemy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.