Xbox One Razer Gaming Controller
سعید ستایش

کنترل جدید Razer برای Xbox One معرفی شد

سعید ستایش 4 شهریور 1396 بدون دیدگاه
812 بازدید

وقتی برای اولین بازی شرکت مایکروسافت کنترل‌های Elite خود را باقیمت 150 دلار برای کنسول Xbox One معرفی کرد، اکثر افراد به بیهوده بودن این کنترل‌ها و اینکه ارزش خرید بسیار پایینی دارند اشاره داشتند، اما دیری نگذشت که این کنترل‌ها باوجود قیمت بسیار بالای خود توانستند به فروش قابل‌توجهی دست پیدا کنند.

حال به‌تازگی شرکت Razer که یکی از کمپانی‌های بسیار بزرگ تولید وسایل جانبی و لپ‌تاپ است، کنترل جدید خود را که از روی کنترل Elite مایکروسافت الگوبرداری شده است را معرفی کرد، این کنترل علاوه بر Xbox One قابلیت اتصال به کامپیوترهای شخصی را نیز دارد، از ویژگی‌های این کنترل نسبت به کنترل‌های معمولی Elite مایکروسافت می‌توان به سبک‌وزن‌تر بودن، داشتن دکمه‌های اضافه، دارا بودن نور پس‌زمینه برای کلیدها و همچنین دارا بودن یک پورت مینی USB و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. بااینکه طراحی این دسته تفاوت چندانی با نسخه‌ی Elite مایکروسافت ندارد اما در نسبت به دسته‌ی مایکروسافت ارگونومیک‌تر طراحی‌شده و با جنس بدنه‌ی منحصربه‌فرد خود باعث می‌شود بازیکن در استفاده‌ی طولانی‌مدت کف دستش عرق نکند.

پیش‌فروش این دسته از ماه سپتامبر در سایت Razer آغاز می‌شود و سال بعد نیز نسخه‌ی فیزیکی آن بر خرده‌فروشی‌ها ارسال خواهد شد، این دسته همچنین قیمتی بین 160 تا 180 دلار خواهد داشت که از دسته‌ی Elite مایکروسافت گران‌تر است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.