xQc توییچ
یحیی رحیمی

بهترین استریمرهای سال 2021 شبکه توییچ اعلام شد

یحیی رحیمی 4 دی 1400 1 دیدگاه
1,168 بازدید

چند روز تا پایان سال 2021 مانده است و امسال شاهد افت و خیز زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی بودیم. پس از آنکه شرکت‌های مختلف به انتشار گزارش پایان سال پرداختند، شبکه استریم توییچ نیز با ارائه گزارشی، بهترین استریمرهای سال 2021 را مشخص کرده است. دیروز نیز شاهد اعلام GTA V به عنوان پربیننده‌ترین بازی سال در توییچ بودیم. همراه پارسی گیم باشید.

شبکه استریم بازی توییچ در سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است. بخش گپ و گفتگو بیش از هر دسته‌بندی دیگر موردتوجه بوده و رشد قابل‌توجه این وب‌سایت به دلیل جذب افراد غیرگیمر بوده است. Twitch تنها پلتفرم استریم ویدیو و بازی نیست؛ اما در حال حاضر موقعیت بسیار مناسبی دارد و نسبت به رقبا چند پله جلوتر است.

بهترین استریمر توییچ

بر اساس گزارش جدید Stream Elements، بهترین استریمر سال xQc بوده است. ویدیوهای xQc بیش از 261 میلیون ساعت تماشا شده‌اند که نسبت به سال گذشته حدود 100 میلیون ساعت افزایش پیدا کرده است. او سال گذشته نیز مقام اول چارت محبوب‌ترین استریمرهای سال را دریافت کرده بود. هیچ استریمر دیگری تابه‌حال موفق به ثبت چنین رکوردی در هیچ پلتفرم استریم بازی نشده است.

فلیکس لنگلیل که با نام xQc شناخته می‌شود، یک استریمر کانادایی است که جزو بهترین بازیکنان اورواچ است و در حال حاضر به صورت روزانه استریم بازی می‌کند و یکی از تانک‌پلیرهای مهم اورواچ است. loud_coringa دومین استریمر سال 2021 است که فاصله‌ی زیادی از xQc دارد. ویدیوها و استریم‌های او بیش از 180 میلیون ساعت تماشا شده‌اند. او از استریمرهای برزیلی است که برای Free Fire محتوا می‌سازد و در پلتفرم‌های دیگر مانند تیک‌تاک و یوتیوب نیز بازدیدکننده و دنبال‌کننده زیادی دارد.

Amouranth بهترین استریمرهای توییچ

Amouranth بهترین استریمر مونث توییچ

استریمرهای دیگری مانند Gaules و HasanAbi در جایگاه‌های دیگر فهرست قرار دارند. نکته‌ی قابل‌توجه افت تعداد تماشاگران Shroud است که سالیان پیش، طرفداران بیشتری در توییچ داشت. به طور کل 10 استریمر برتر سال 2021 شبکه استریم توییچ، بیش از 100 میلیون ساعت تماشا شده‌اند و رقابت با آن‌ها برای افراد تازه‌کار بسیار دشوار و غیرمحتمل خواهد بود.

توییچ همچنین بهترین استریمر مؤنث را نیز Amouranth اعلام کرده است. وی از جمله بهترین استریمرهای سال 2021 است که در دسته‌بندی گپ و گفتگو به فعالیت می‌پردازد و از سال گذشته تابه‌حال، جنجال زیادی به پا کرده است. توییچ چندین بار او را اخراج کرده و بار دیگر اجازه‌ی فعالیت را صادر کرده است. اگر نگاهی به صد استریمر محبوب سال 2021 بیندازیم، می‌بینیم که تنها دو استریمر زن در لیست حاضر هستند و اکثر استریمرهای مذکر، طرفداران بیشتری دارند.

پلتفرم توییچ نسبت به سال گذشته، 45 درصد بزرگ‌تر شده است و ویدیوهای استریم شده، 24 میلیارد ساعت تماشا شده‌اند. فیس بوک گیمینگ با 5.4 میلیارد ساعت تماشا در جایگاه دوم قرار دارد.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    keyhan

    مهمان

    باید فرهاد ایکس ری اول میبود

    پاسخ دهید