بازی Lies of P
علیرضا نظری

تاریخ انتشار Lies of P به علاوه تریلری از گیم پلی آن منتشر شد

علیرضا نظری 2 شهریور 1401 بدون دیدگاه
597 بازدید

بازی Lies of P به تازگی در نمایشگاه گیمزکام توسط ناشر Neowis معرفی شده است و جزییاتی از گیم پلی و فضای گرافیکی آن را در تریلری از خود به نمایش می‌گذارد. بازی Lies of P قرار است در سال 2023 برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه شود. عرضه Lies of P برای ایکس باکس گیم پس در روز اول انتشار تایید شد.

در نمایشگاه گیمزکام بسیاری از بازی‌های جدید و متنوع معرفی شدند که بعضی از آن‌ها توسط شرکت‌های مستقل ساخته شده و قرار است به زودی برای کنسول‌های مورد نظر عرضه شوند. بازی Lies of P یکی از عناوین سبک اکشن نقش آفرینی است که قبل از برگزاری این نمایشگاه اخبار و اطلاعاتی از آن منتشر نشده بود. داستان بازی روایتگر شخصیت پینوکیو با الهام گرفتن از داستان اصلی آن است که در مسیر پر پیچ و خم خود با انواع سلاح ها و تجهیزات ممکن در مقابل آدم مکانیکی‎ها قرار می‎گیرد. در اینجا باید از چالش‎ها و مسیر‎های بازی عبور کرد تا پینوکیو را به پدر ژپتو برسانیم که در جدیدترین تریلر به نظر می‎رسد ملاقات این دو با هم را در طول مراحل بازی شاهد هستیم.

تاریخ انتشار Lies of P

داستان و گیم پلی Lies of P

در تریلر منتشر شده از آن، پینوکیو در شهری متروکه به نام کرات که غرق در جنون و خودخواهی است بیدار می‌شود و در مقابل آن یک یادداشت قرار دارد که نوشته شده، آقای ژپتو را پیدا کن، او در این شهر است. به عنوان پینوکیو باید به این شهر که زمانی پر زرق و برق و زیبا بوده است ولی حالا به ویرانی دچار شده، پا بگذارید و با تمامی چالش‌هایی که در انتظار شماست قدم بردارید و این شخصیت عروسکی را به سمت انسان شدن هدایت کنید. در این شهر هیچ کس قابل اعتماد نیست و نمی‌تواند به شما کمک کند. این امر نشان می‌دهد که یکی از شخصیت‌هایی که به آن اشاره شده است نیز به نظر Jiminy Cricket نام دارد که می‌تواند تاثیرگذار باشد.

شهر کرات که اتفاقات بازی Lies of P در آن رخ می‌دهد در واقع دوران Belle Epoque اروپا را به نمایش می‌گذارد که از اواخر قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم به طول انجامید. این شهر مظهر یک شهر فروریخته عاری از رفاه است. از دیگر نکات ویژه این بازی، باید برای پیش بردن اهداف خود به سمت انسان شدن دروغگویی را به نحو احسن انجام داد. پایان بندی بازی نیز چندگانه است و بسته به اندازه‌ی دروغ گفتن شما پایان‌های متفاوتی را می‌توانید در بازی رقم بزنید.

بازی Lies of P  فوق العاده به نظر می‌رسد و دارای سیستم مبارزاتی جذاب با آیتم‌های ویژه است. شما می‌توانید سلاح‌های خود را با روش‌های مختلف ترکیب کنید و یک سلاح کاربردی‌تر و خاص را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید در بازی شکل ظاهری و قسمت‌هایی از بدن پینوکیو را تغییر دهید تا مهارت‌های جدیدتری را کسب کند؛ ولی همه‌ی این ها فقط برای مبارزات نیست و شامل بخش‌های ویژه‌ی دیگری می‌شود. حس و حال متفاوت این عنوان می‌تواند تجربه‌ی خوبی را برای بازیکنان رقم بزند.

 

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.