دانلود بازی Secret Government برای PC
دانلود بازی Secret Government برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Secret Government برای PC

پارسی گیم 30 آذر 1400 1 دیدگاه
3,524 بازدید

دانلود بازی Secret Government برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژی از گذشته مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌اند و به دلیل عمق بالای گیم پلی می‌توانند برای ساعت‌های طولانی سرگرم‌کننده باشند. تا به حال به روایت‌ها و سوژه‌های زیادی در این سبک از بازی‌ها پرداخته شده است و تنوع زیادی در اختیار بازیکنان قرار دارد تا بتوانند در قالب بازی استراتژی، وقت گذرانده و از آن لذت ببرند. بازی Secret Government از استودیو GameTrek عنوانی جدید در سبک استراتژی بوده سوژه جدیدی را انتخاب کرده است. شما در این بازی کنترل یک ارگان قدرتمند مخفی و زیرزمینی را بر عهده می‌گیرد که بر تمامی جوانب و جریان‌های دنیا دخالت کرده و تأثیر می‌گذارد.

اینجا قرار نیست پادشاه باشید و یک حکومت را اداره کنید، بلکه در اینکه چه کسی پادشاه می‌شود و چگونه حکومت می‌کند تأثیر زیادی خواهید گذاشت. ارگانی که در اختیار شما است، Brotherhood نام دارد و تمامی جریان‌های اجتماعی و سیاسی مهم دنیا را کنترل خواهد کرد. ویژگی‌های اصلی این بازی، دست‌کاری قدرت به شیوه‌های غیرمستقیم بوده و اعضای شما به شکلی مخفیانه و پشت پرده، اهداف ارگان را پیش می‌برند.

هدف نهایی Brotherhood ایجاد نظمی بدون نقص در سراسر دنیا است و در ابتدا باید تصویری از دنیایی که می‌خواهید مدیریت کنید را انتخاب کرده و وارد بطن بازی شوید. عناصر سبک Grand Strategy از همان ابتدا خودش را داخل بازی به شما نشان می‌دهد و نقشه کل کره زمین را در اختیار خواهید داشت. عمق گیم پلی بازی به‌قدری بالا است که چندساعتی را باید به دستکاری منوها و خواندن راهنمای بازی سپری کنید اما پس از آن که مهارت لازم را به دست آوردید، می‌توانید از تغییراتی که در ابعاد جهانی به شکل مخفیانه انجام می‌دهید لذت ببرید.

شاید بخواهید بین دو کشور جنگ شکل بگیرید، شاید مسیر اقتصادی و تجارت را باید برای برخی از کشورها باز کرد و برای دیگران بست و بسیاری فعالیت‌های این‌چنینی که فقط با تجربه بازی می‌توانید به طور کامل از آن لذت ببرید. بازی قسمتی را تحت عنوان بخش داستانی نیز دارد که دو ماجرای مختلف انقلاب انگلستان و مستقل شدن 13 کلونی را در دنیای آزاد برای شما روایت می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Imperator: Rome و Civilization را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Secret Government با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: Direct X – compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: Intel Core i7-6770
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: Direct X – compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Secret Government is a global strategy game about secret societies where you won’t rule countries as a king but as a kingmaker. You’ll lead the Brotherhood – an organization that juggles the whole world. The key feature of the game is the manipulation of powers. Instead of giving direct orders, the Brotherhood provokes countries into doing what the Brothers want.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    aliartini

    مهمان

    خیلی بازی لگی هست با وجود سیستم قوی فک نکنم با این سیستم لگ بزنه
    RTx 3070
    power 850
    ram 32
    i9 10900k عجیبه کسی اگر میدونه راهنمایی مکنه

    پاسخ دهید