دانلود بازی Elasto Mania برای PC
دانلود بازی Elasto Mania برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Elasto Mania برای PC

پارسی گیم 10 بهمن 1400 بدون دیدگاه
3,326 بازدید

دانلود بازی Elasto Mania برای کامپیوتر

گاهی تجربه بازی‌های قدیمی و کلاسیک در دنیای مدرن امروزی می‌تواند یادآور خاطرات نوستالژیک باشد و حتی بازیکنان جدید را نیز با تاریخچه صنعت بازی‌های ویدیویی و اینکه مسیر را از کجا آغاز کرده است، آشنا کند. امروزه بسیاری از استودیوها، بازی‌هایی مشابه بازی‌های کلاسیک قدیمی طراحی می‌کنند یا با بازسازی همان عناوین، امکان تجربه را روی سیستم‌های مدرن در اختیار ما قرار میدهند. بازی Elasto Mania از استودیو Elasto Mania Team عنوانی در سبک شبیه‌ساز دوبعدی موتورسواری بوده که نسخه اصلی‌اش در سال 2000 منتشر شده بود و اکنون بازسازی آن در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

این بازی تلفیقی از موتورسواری و سبک پلتفرمر است، به این معنا که شما باید موتورسوار خود را با استفاده از مهارت خود، از سد موانع مختلف عبور دهید تا به مرحله بعدی برسید. این بازی می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد اما تجربه آن قطعاً برای طرفداران قدیمی و همچنین افرادی که دوست دارند مهارت خودشان را در ویدیوگیم به نمایش بگذارند، لذت‌بخش خواهد بود.

شما در این بازی دائم مکانیک‌های جدیدی کشف می‌کنید که برای عبور از موانع به شما کمک خواهند کرد. کشف این چیزهای مخفی در گیم پلی خود یکی از عوامل جذابیت بازی به‌حساب می‌آید. نسخه بازسازی شده، بخش آنلاین را نیز اضافه کرده که در آن می‌توانید رکورد خود را با سایرین مقایسه کرده و در رده‌بندی خودتان را بالا بکشید. علاوه بر این امکان تجربه دونفره بازی نیز اکنون وجود دارد. علاوه بر این نسخه بازسازی شده بازی شامل 100 مرحله جدید و اضافی بوده که عدد حیرت‌انگیزی برای این عنوان قدیمی محسوب می‌شود!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Trials Fusion و Urban Trial Playground را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Elasto Mania با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Any
Memory: 256 MB RAM
Graphics: Any
Storage: 512 MB available space
Sound Card: Any
Additional Notes: 64-bit OS required for further game updates.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A NOT TOO CASUAL BIKE GAME
Elasto Mania (commonly known as Elma) is an indie motorbike simulation game, a colorful 2D racing experience first released in 2000 as a successor to Action SuperCross. The remastered version is bigger & better than the original – the definitive way to play. This gem is challenging to master, but you will quickly get the hang of it, once you start playing!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.