دانلود بازی The Invisible Hand برای PC
دانلود بازی The Invisible Hand برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Invisible Hand برای PC

پارسی گیم 19 اردیبهشت 1400 7 دیدگاه
8,813 بازدید

دانلود بازی The Invisible Hand برای کامپیوتر

می‌توان گفت که امروزه تقریباً سوژه‌ای نیست که برای آن بازی ویدیویی ساخته نشده باشد. به‌جز سبک‌های اصلی که بیشتر سهم بازار بازی‌های ویدیویی را تشکیل می‌دهند، بسیاری از عناوین هم به موارد جزئی‌تر پرداخته تا هر تجربه‌ای را در دنیای بازی‌های ویدیویی برای بازیکنان فراهم آورند. بازی The Invisible Hand از استودیو Power Struggle Games شما را به دنیای مجازی تجارت و معاملات در بازار بورس می‌برد و تجربه‌ای جذاب و آموزنده را برای شما آماده کرده است.

شما در نقش فردی بازی می‌کنید که در شرکتی به اسم Ferios استخدام ‌شده و آماده‌اید تا وارد دنیای گسترده تجارت شوید. شغل شما ساده است. شما باید با معاملاتی که در بازار بورس انجام می‌دهید برای این شرکت درآمدزایی کنید. این عمل دقیقه مطابق با دنیای واقعی طراحی‌شده است. خرید سهم‌ها در زمان مناسب و فروش آن‌ها قبل از اینکه ارزششان کم شود یکی از روش‌های کلیدی برای موفقیت در این امر است. شرکت Ferios درازای هر معامله موفق و درآمدی که ایجاد می‌کنید، به شما درصدی از سود معامله را پرداخت می‌کند. هر چه میزان معاملات شما بیشتر و موفق‌تر باشد، سود معامله بیشتری هم دریافت می‌کنید.

علاوه بر روش‌های مرسوم، کارهای غیرقانونی هم می‌توانید انجام دهید تا در بازار تأثیرگذار شوید و مسیر حرکت آن را به نفع خودتان و شرکت تغییر دهید؛ اما باید مراقب باشید که درصورتی‌که وارد این مسیر شدید، شناسایی نشوید و اعتبار شرکت را زیر سؤال نبرید. اینجا عنصر هوش و تصمیم‌گیری نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند.

بازی در سبک اول‌شخص، به‌طور کامل در محیط دفتر شرکت جریان دارد و به‌نوعی شبیه‌سازی از دنیای مجازی معاملات و بورس محسوب می‌شود. شما با کنترل‌های ساده، با سیستم کامپیوتری خود معاملات را انجام می‌دهید، با عوامل بیرونی ارتباط برقرار کرده و تغییرات مستقیمی را به‌طور نامحسوس در بازار ایجاد می‌کنید. این بازی می‌تواند تجربه مناسبی برای یادگیری بازار بورس باشد و چیزهای زیادی از آن را به شما یاد بدهد که درنتیجه به گزینه مناسبی برای طیف گسترده‌ای از افراد تبدیل می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cartel Tycoon و Farm Manager 2021 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Invisible Hand با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GPU: DirectX 9 compatible
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Congrats on your new job! Welcome to the first-person world of a mid-level stockbroker, as you begin your very first day at the trading firm FERIOS. You’ve probably wanted this job since you were six, right? Well, so have a lot of people… so you’ll have to fight for it and prove that you’re the top dog for the job!
Just remember: profit is all that matters, the rules don’t apply if you’re a winner, and only losers feel guilty for the pain, loss and poverty that are the unfortunate but unavoidable by-product of the critical and important work we do here. It’s simple: your job is to make money for FERIOS. Buy the stocks going up, sell before they go down. Short the ones that are going to fall (or the ones you’re going to make fall). The more money you make, the bigger your commission. And you want that commission, don’t you? Well don’t worry, the rewards are limitless, if you’re hungry enough.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    سیاوش

    مهمان

    سلام روی رم 6 جرا میشه
    بقیه چیز ها اوکیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سیاوش

      پشتیبانی

      سلام
      باید تست کنید

  • Avatar

    porya

    مهمان

    سلام روی رم 8 و گرافیگ 2 گیگ میتونم بازی کنم ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به porya

      پشتیبانی

      سلام
      مشخصات کامل و دقیق سیستم خودتون رو بگید

  • Avatar

    میثم

    مهمان

    یه بازی خسته کننده و تکراری!
    حیف حجمی که مصرف کردم?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    morteza

    مهمان

    با cpu AMD قدیمی 2 هسته ای 3 گیگاهرز رم 4 گیگ گرافیک 1 گیگ و ویندوز 10 -64 بیت نصب میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به morteza

      پشتیبانی

      خیر