دانلود بازی Eagle Island Twist برای PC
دانلود بازی Eagle Island Twist برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Eagle Island Twist برای PC

پارسی گیم 1 دی 1400 2 دیدگاه
1,338 بازدید

دانلود بازی Eagle Island Twist برای کامپیوتر

قصه بازی‌های پلتفرمر از گذشته تا به امروز به شکل یکسانی روایت شده است. این بازی‌ها در کمال سادگی، جذابیت بالایی دارند و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کنند. قوانین ساده گیم پلی و مشخص بودن عناصر اصلی، فرایند ساخت و طراحی پلتفرمرها را نیز ساده‌تر می‌کند و به همین دلیل تنوع زیادی از آن‌ها در بازار وجود دارد. بازی Eagle Island Twist از استودیو Pixelnicks عنوانی ماجرایی و اکشن در سبک پلتفرمر دوبعدی بوده که ماجراجویی‌های جذابی را برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی کاراکترهایی به اسم Quill و Fia را در کنار جغدهای وفادارشان همراهی خواهید کرد. این شخصیت‌ها در دو ماجراجویی جذاب و مهیج در جزیره Eagle درگیر می‌شوند و قرار است رازهای مرموز بسیاری را برملا کنند. جزیره‌ای که بازی در آن جریان دارد مملو از ماجراهای سرگرم‌کننده و معماهای مناسب است و می‌تواند تا ساعت‌های طولانی، شما را سرگرم نگه دارد. خودتان را برای تجربه‌ای لذت‌بخش در این دنیای دوبعدی پیکسلی آماده کنید.

بازی تمامی عناصر کلاسیک و اصولی سبک پلتفرمر را در دل خود جای‌داده تا بهترین تجربه را به خوردتان دهد. در این بازی، 45 مرحله مختلف و وسیع را تجربه می‌کنید که مملو از مبارزات اکشن با دشمنان مختلف، حل کردن معماها و عبور از موانع متفاوت است. همراه شما که یک جغد است نیز دائم با او در تعامل هستید، قابلیت‌های ویژه‌ای داشته و در پیشروی به شما کمک شایانی می‌کند. در طول مراحل، با 12 دشمن از نوع Boss نیز ملاقات خواهید کرد که مبارزه با آن‌ها بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود.

وجود عناصر Roguelike از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی است که آن را از تکراری شدن نجات داده و چالش جدیدی را در دل آن ایجاد می‌کند. سرعت بالای گیم پلی و نیاز به عکس‌العمل سریع هیجان زیادی را در آن تزریق کرده که منجر به لذت‌بخش شدنش می‌شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Noita و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Eagle Island Twist با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 Bit)
Processor: 1.7 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Internet connection required for speedrun mode

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 Bit)
Processor: 1.7 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Discrete graphics
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Internet connection required for speedrun mode

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Embark on two separate, action-packed adventures across Eagle Island! Join Quill, Fia, and their projectile bird companions Koji and Kusako to blast through baddies and navigate perilous platforming! Overcome challenging roguelite levels to help Quill and Koji rescue Ichiro in the classic Eagle Island, or navigate diverse, handcrafted stages as Fia and Kusako to restore the Manaroc Twist in Eagle Island Twist! Even better, both modes include a range of accessibility and gameplay options to tailor to your play style.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    sobhan

    مهمان

    سلام خسته نباشید کار شما خیلی عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sobhan

    مهمان

    نظر خیلی مثبت در مورد کار شما دست شما درد نکنه امیدوارم همیشه موفق و سر بلند باشید

    پاسخ دهید