دانلود بازی He Will Shoot برای PC
دانلود بازی He Will Shoot برای PC پارسی گیم

دانلود بازی He Will Shoot برای PC

پارسی گیم 9 دی 1400 بدون دیدگاه
6,533 بازدید

دانلود بازی He Will Shoot برای کامپیوتر

شاید از شنیدن نام زامبی و آخرالزمان در کنار یکدیگر خسته شده باشید. این سوژه از دید بسیاری به‌شدت کلیشه‌ای و خسته‌کننده شده است اما نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که همچنان طرفداران زیادی برایش وجود دارد که از آن لذت می‌برند. به همین دلیل استودیوهای بازی‌سازی همچنان عناوین متعددی با این محوریت می‌سازند و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بازی He Will Shoot از استودیو Flex Entertainment عنوانی در سبک شوتر سوم شخص بوده که دنیایی آخرالزمانی و مملو از زامبی‌های خون‌خوار را برای گشت‌وگذار و سرگرم شدن در اختیار شما قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی ساده است و همان داستان همیشگی را دنبال می‌کند. دنیا توسط ویروسی که مردم را به زامبی‌ها تبدیل کرده، نابود شده است و شما یکی از بازمانده‌های این دنیای نفرین‌شده هستید که برای زنده ماندن باید تلاش خود را به کار بگیرید. بازی چند نقشه ساده را برای شما آماده کرده که بخشی از یک شهر بزرگ، منطقه صنعتی و یا مناطق کوهستانی برفی را شامل می‌شود. علاوه بر زامبی‌های گرسنه، با انسان‌های مسلح دیگر نیز درگیر خواهید شد پس باید حواس خود را جمع کرده و همه محیط را قبل از پیشروی خوب بررسی کنید.

کاراکتر شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های گرم و سرد دسترسی داشته که در شرایط سخت بتواند از خودش دفاع کند. نقشه‌های بازی بسیار وسیع و بزرگ هستند و برای حرکت در آن می‌توانید از وسایل نقلیه مختلف نیز استفاده کنید. مبارزات در سبک شوتر سوم شخص طراحی شده و استفاده از سلاح و تجهیزات ساده و قابل‌درک است. نکته دیگر بازی He Will Shoot گرافیک بسیار زیبا و چشم نوازش است که شما را مجذوب خود می‌کند. تمامی مناظر و جزییات کاراکترها با دقتی بالا طراحی شده‌اند و انیمیشن حرکت زامبی‌ها و کاراکتر خودتان نیز واقع‌گرایانه و حرفه‌ای است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Days Gone و DayZ را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی He Will Shoot با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel i5 Processor or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 960 or AMD Radeon RX 470
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

He Will Shoot – is a simple zombie killer from the third person in a variety of scenery. You can choose from four arenas: a post-Apocalyptic City, a Slum, an Industrial Zone or the Northern Mountains. You will be confronted by armed men and packs of hungry zombies. Inspect the location to find different types of weapons and destroy all the zombies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.55 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.