ایستراگ بازی The Last of Us 2
محمد صادق شجاعی

ایستراگ بازی The Last of Us 2 به مجموعه هری پاتر اشاره دارد

محمد صادق شجاعی 28 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,419 بازدید

بازی The Last of Us 2 نه تنها یکی از بهترین آثار تاریخ بوده، بلکه دارای چنان سطح بالایی از جزئیات و موارد مخفی است که با وجود گذشت مدت‌ها از زمان انتشار، هنوز موارد تازه‌ای توسط بازیکنان کشف می‌شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یوتیوبری به نام Speclizer توانسته ایستراگ بازی The Last of Us 2 با محوریت مجموعه Harry Potter را پیدا کند.

بازی لست اف اس 2 از زمان انتشار در تاریخ 19 ژوئن 2020 (30 خرداد 1399) به واسطه عملکرد فوق‌العاده‌اش در بخش‌های گیم‌پلی، موسیقی، اجرا، شخصیت‌پردازی و جلوه‌های بصری مورد تحسین بسیاری از بازیکنان و منتقدین قرار گرفته است. هم‌اکنون این اثر با کنار زدن بازی The Witcher 3 رکورد بیشترین تعداد جایزه بهترین بازی سال را در اختیار دارد. در کنار موارد گفته شده، توجه سازندگان به جزئیات و قرار دادن حجم زیادی از ایستراگ‌ها و موارد مخفی جزو مهم‌ترین ویژگی‌های بازی The Last of Us 2 هستند. درست در زمانی که بازیکنان فکر می‌کردند تمامی راز‌ها و ایستراگ‌های بازی مذکور را کشف کرده‌اند، موارد تازه‌ای مشخص می‌شوند که برخی از آن‌ها حقیقتا چشمگیر هستند.

ایستراگ The Last of Us

Speclizer یوتیوبر مشهوری است که توجه خاصی به جزئیات و بخش‌های مخفی بازی لست اف اس 2 داشته و تا‌کنون در قالب ویدیو‌های پر‌تعدادش موارد بسیاری را با بازیکنان و علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. او در ویدیوی جدیدش، در کنار نمایش جزئیات و موارد مخفی، ایستراگ تازه‌ای از بازی The Last of Us 2 را نمایش داده که به مجموعه هری پاتر اشاره دارد.

این ایستراگ زمانی دیده می‌شود که شخصیت ابی در حال پرسه‌زدن در سالن غذا‌خوری مقر گروه WLF است. در حالی که او از کنار گروهی از NPC‌ها عبور می‌کند، می‌توانید صحبت‌های آن‌ها را بشنوید که به وضوح در مورد هری پاتر و دنیای جادوگری آن صحبت می‌کنند. این NPC‌ها در گفت‌و‌گویشان به این نکته اشاره می‌کنند که مجموعه Harry Potter تنها مناسب نوجوانان و کودکان نیست. همچنین گفته می‌شود که از رمان چهارم به بعد داستان به شدت تاریک شده و برخی شخصیت‌ها به قتل می‌رسند.

ایستراگ بازی The Last of Us 2

ایستراگ بازی هری پاتر تنها یکی از بخش‌های ویدیو Speclizer است

ویدیوی جدید Speclizer تنها به این ایستراگ محدود نمی‌شود و این یوتیوبر به تعدادی از جزئیات بازی The Last of Us 2 اشاره می‌کند. برای مثال او نشان می‌‌دهد که چگونه الی آینه خانه جوئل را برداشته و برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌اش در حمام خود نصب کرده است. همچنین الی بادگیر جوئل را نیز در جلوی خانه‌اش در مزرعه‌ای که با دینا و ای جی در آن حضور دارد، آویزان کرده است.

یکی از طنز‌آمیز‌ترین موارد مخفی که Speclizer در ویدیوی جدید نمایش داده، این است که او نشان می‌دهد در صحنه تعقیب نورا، راه‌های میان‌بر وجود دارد. در این بخش از ویدیوی یوتیوبر مذکور، الی به سرعت می‌دود تا به نورا برسد، اما او همواره موفق می‌شود فاصله‌اش را حفظ کند. اما اگر به عنوان میان‌بر یکی از پنجره‌های راهرو بیمارستان را بشکنید، تقریبا می‌توانید به او برسید. البته نورا برای چند ثانیه‌ای تبدیل به یوسین بولت می‌شود.

نظر شما در مورد ایستراگ بازی لست اف اس 2 با محوریت هری پاتر چیست؟ آیا آن را قبلا مشاهده کرده‌اید؟ به نظر شما کدامیک از ایستراگ‌ها و موارد مخفی جزو بهترین‌ها هستند؟ نظرات خود را ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.