تریلر جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2
محمد صادق شجاعی

تریلر جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 گیم‌ پلی واقعی را نمایش داده است

محمد صادق شجاعی 26 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,069 بازدید

تریلر جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 که در رویداد The Game Awards 2021 نمایش داده شد، در کنار جلب توجه بسیاری از بازیکنان، این تردید را به وجود آورد که تریلر ذکر شده نمایانگر گیم‌ پلی واقعی نیست. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده این اثر یعنی استودیو Ninja Theory اعلام کرده که تریلر مذکور گیم‌ پلی بازی هل بلید 2 را به تصویر کشیده است.

گیم اواردز 2021 رویداد هیجان‌انگیزی بود که در قالب آن نه تنها از بهترین‌های صنعت ویدیو گیم تقدیر به عمل آمد، بلکه تریلر‌های متعددی از آثار جدید و مورد‌انتظار به نمایش گذاشته شد. یکی از برجسته‌ترین بخش‌های رویداد مذکور، نمایش تریلر جدیدی از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است که توانست کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت را به وجد بیاورد. استودیو نینجا تئوری در قالب این تریلر بخش‌هایی از محصول اکشن ماجراجویی خود را به نمایش گذاشت و باری دیگر توانایی‌های بی‌نظیر خود را به رخ کشید. از زمان نمایش تریلر جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، بسیاری از بازیکنان نسبت به ماهیت آن شک داشته و باور دارند که گیم‌ پلی بازی مذکور متفاوت خواهد بود.

دیوید گارسیا، کارگردان صوتی استودیو Ninja Theory برای پایان دادن به تردید بازیکنان، اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرده است که تمامی بخش‌های نمایش داده شده به صورت In-Engine بوده و تریلر جدید بازی هل بلید 2 نمایشگر گیم‌ پلی و کیفیت این اثر خواهد بود. زمانی که یکی از کاربران از دیوید گارسیا در رابطه با وجود محتوای تریلر در نسخه نهایی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 پرسید، او گفت که بخش‌های نمایش داده شده یکی از مراحل بازی هل بلید 2 هستند که یکی از سازندگان آن را انجام داده است.

تریلر جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

تریلر جدید بازی Hellblade 2 توانایی‌های سازندگان را نمایش می‌دهد

با استناد به گفته‌های دیوید گارسیا، گیم‌ پلی بازی هل بلید 2 دقیقا به همان شکلی خواهد بود که در تریلر جدید این اثر مشاهده کردیم. استودیو نینجا تئوری با این نمایش یک بار دیگر ثابت کرد که قادر است جلوه‌های بصری چشم‌نوازی ارائه دهد که توجه هر بازیکنی را به خود جلب خواهند کرد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 هم‌اکنون در حال ساخت بوده و در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این اثر در زمان عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفته و در صورت در اختیار داشتن اشتراک آن می‌توانید بدون هزینه اضافه این اثر را تجربه کنید.

نظر شما در مورد تریلر جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 چیست؟ آیا از مشاهده آن لذت برده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.