دانلود بازی Wrought Flesh برای PC
دانلود بازی Wrought Flesh برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wrought Flesh برای PC

پارسی گیم 10 دی 1400 1 دیدگاه
2,900 بازدید

دانلود بازی Wrought Flesh برای کامپیوتر

امروزه بازی‌های مستقل بسیاری توسط استودیوهای کوچک طراحی و منتشر می‌شوند. این بازی‌ها به چند دلیل مخاطبان زیادی دارند، یکی اینکه برای اجرای آن‌ها به سیستم قدرتمندی نیاز نخواهید داشت، دیگر این که گیم پلی ساده و قابل‌درک هر کدام، می‌تواند طیف گسترده‌ای از طرفداران سبک‌های مختلف را راضی نگه دارد. بازی Wrought Flesh از استودیو Narayana Walters عنوانی جدید در سبک شوتر اول‌شخص بوده که شما را در نقش یک موجود افسانه‌ای که بدنش از گوشت و خون دشمنانی که کشته تشکیل شده است، قرار می‌دهد.

بازی در یک سیاره بیگانه و بیابانی جریان دارد. شما موجودی افسانه‌ای هستید که عضو فرقه Gajeshian و به دلیل قدرت‌های جادویی، بدنش از اعضای موجودات باستانی تشکیل شده و هر کسی که از بین ببرید نیز، عضوی از بدن شما خواهد شد. شما با استفاده از سلاح‌های گرم و سرد باید به مبارزه با موجودات بیگانه بروید و راهزن‌های فضایی را نیز در سطح این سیاره از بین ببرید. هدف اصلی شما پیدا کردن فرد مشخصی است اما برای رسیدن به او باید ماجراهای پرمخاطره متعددی را پشت سر گذاشته و افراد زیادی را قربانی کنید.

گیم پلی بازی در سبک شوتر اول‌شخص طراحی شده و گرافیکی ساده و پیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. با کشتن دشمنان و به دست آوردن قدرت آن‌ها، به‌تدریج به موجودی بسیار خطرناک تبدیل خواهید شد. بسیاری از سلاح‌های شما توسط اعضای بدنتان شکل می‌گیرند و به 8 مدل مختلف از آن‌ها دسترسی دارید. در کنار طیف گسترده‌ای از مأموریت‌ها، 3 منطقه اصلی در بازی وجود داشته و 10 مدل دشمن را در آن‌ها ملاقات خواهید کرد. علاوه بر این 3 مبارزه سهمگین و چالش‌برانگیز با دشمنان از مدل Boss را نیز تجربه می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cloudpunk و VirtuaVerse را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wrought Flesh با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 1.6Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GP108M [GeForce MX150]
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rip out enemies organs and equip them in your own body. Fight biopunk monsters and drugged-up space bandits. You are a Gajeshian Cultist: A near-mythological being built from the bodies of long-dead saints. You have arrived on the partially terraformed planet of Chrisembourgh on a temple-ordained mission to find and kill someone. Explore the planet and trace your victims steps to the end.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    MF

    مهمان

    ممنون از زحماتتون برای گذاشتن این بازی
    خیلی از سایت ها این بازی رو ندارند

    پاسخ دهید