دانلود بازی Cleo A Pirates Tale برای PC
دانلود بازی Cleo A Pirates Tale برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cleo A Pirates Tale برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1400 1 دیدگاه
1,654 بازدید

دانلود بازی Cleo A Pirates Tale برای کامپیوتر

عناوین مستقل را می‌توان امروزه ناجی صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. در روزهایی که تمامی استودیوهای بزرگ با انتشار بازی‌های ناامیدکننده، مخاطبان را آزرده می‌کنند، استودیوهای کوچک هستند که عناوینی ساده، جذاب و سرگرم‌کننده را یا به‌صورت رایگان یا با قیمت بسیار پایین به خورد بازیکنان می‌دهند. بازی Cleo A Pirates Tale از استودیو تک‌نفره Christoph Schultz عنوانی جذاب در سبک ماجرایی بوده که داستان یک دزد دریایی کوچک و بامزه را برای شما روایت می‌کند. این بازی توسط یک نفر طراحی و ساخته شده است.

کاراکتر شما در این بازی Cleo نام دارد که یک دختر 14 ساله بوده و زندگی تکراری و خسته‌کننده‌ای را در کنار پدرش سپری می‌کند. او علاقه‌مند به داستان‌ها و ماجراهای روایت شده از یک دزد دریایی افسانه‌ای با نام Capitan Cabeca است اما در طول روز فقط می‌تواند به ماجراهای خسته‌کننده ماهیگیرهایی که به رستوران پدرش می‌آیند گوش کند. روزی او یک کتاب مرموز پیدا می‌کند که باعث احضار یک روح باستانی می‌شود. این روح به او سرنخ‌های جالبی می‌دهد که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر خواهد داد.

دنیای ساده و پیکسلی این بازی در کمال ساده بودن، مملو از ماجراجویی‌های جذاب و رنگارنگ است. شما در کنار Cleo به مکان‌های مختلفی سفر می‌کنید، اشیاء و گنجینه‌های دفن شده را پیدا کرده و در قدم‌های یک دزد دریایی کوچک قرار خواهید گرفت. نکته جالب این است که داخل این بازی یک مینی گیم با نام Krakken Fodder وجود دارد که با کارت و تاس انجام شده و بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است، در واقع شما با تجربه این بازی، لذت دو عنوان سرگرم‌کننده و مهیج را در دل یکدیگر به خورد خود خواهید داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Darkside Detective و Kathy Rain را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cleo A Pirates Tale با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 / AMD FX or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 460 Series / AMD 75XX or higher
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

„Cleo – a pirate’s tale“ is a Solo Developed Retro Pixel Art Pirate Adventure with a lot of nostalgic flair, humor and a linear story, inspired by the old Zelda games and the classic LucasArts adventure games.
„What is the most important part of a story?“ Cleo is a 14 year old cynical girl, living a repetitive life with her father in a bar. She knows everything about the epic adventures of pirate legend Captain Cabeca, but in her everyday life, she is just surrounded by boring fishermen and unsuccessful pirates, hanging around at the counter.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    خواستم تشکر کنم از سایت عالی و محشرتون
    این بازی هیچ سایتی نذاشته بود فقط شما گذاشتی اونم وقتی کرکش اومد
    کانال تلگرامتونم عالیه من از وقتی عضو شدم دیگه تمام کانالای دیگمو خارج شدم چون تمام اخبار و اتفاقات مهم گیم سریع میزارید ولی پیچ اینستگرماتون اصلا خوب نیست
    خسته نباشید عالی به شما و تیم قویتون

    پاسخ دهید