دانلود بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark برای PC
دانلود بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark برای PC

پارسی گیم 31 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,750 بازدید

دانلود بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark برای کامپیوتر

گاهی سبک ماجرایی سوژه کارآگاه بازی و حل کردن پرونده‌های پلیسی را انتخاب می‌کند تا مخاطبان مختلف را به سمت خود جذب کند. تجربه قدم زدن در نقش یک کارآگاه و بررسی پرونده‌های قتل مرموز امر بسیار جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است و در کنار این موارد قدرت تفکر و هوش شما را هم به چالش می‌کشاند. بازی The Darkside Detective:A Fumble in the Dark از استودیو Spooky Doorway عنوانی در همین سبک است که عناصر ماوراطبیعه را نیز وارد بطن داستان خودکرده است.

شما بار دیگر در بازی نقش کارآگاهی زبده به اسم Francis McQueen بازی خواهید کرد که شهر نفرین‌شده Twin Lake آمده تا ماجرای قتل‌های مرموزی که در آن رخ می‌دهد را بررسی کند و از راز آن‌ها پرده بردارد. شهر در تسخیر نیروهای شیطانی قرار دارد و به‌تبع آن اتفاقات عجیب و مرموزی برای ساکنین آن می‌افتد. کارگاه ما دستیار خوبش را نیز همراه دارد تا در این ماجراهای مهیج همراهش باشد.

گیم پلی بازی در سبک Point-and-Click بوده و درک آن ساده است. شما درصحنه باید دنبال سرنخ‌های مختلف باشید و نکات پنهان را پیدا کنید تا بتوانید در حل کردن پرونده پیشروی کنید. گرافیک ساده و پیکسلی بازی حس خوب بازی‌های قدیمی را به شما منتقل می‌کند تا در این تجربه مهیج، نوستالژی را هم تجربه کنید. 6 پرونده اصلی در مسیر بازی وجود دارد که هرکدام با دیگری متفاوت بوده و چالش‌های مخصوص به خودش را برای شما آماده کرده است.

گیم پلی ساده، معماهای هیجان‌انگیز، موسیقی متن مناسب و داستانی جذاب از نکات مهم این بازی شگفت‌انگیز است تا تجربه کوتاه شما در دنیای آن به یادماندنی و سرگرم‌کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی 60 Parsecs را نیز بررسی کنید.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Pentium 4
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Chipset 3000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Pentium 4
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated GPU
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Twin Lakes is a cursed city. Less cursed than say, “Demons are tearing it apart” but more cursed than “always loses its keys” or “often steps in puddles”. It’s roughly in the middle of the cursed scale, is what we’re trying to say.
Cursed enough that it’s a nuisance. Cursed enough that somebody has to deal with it…
That’s where The Darkside Detective comes in. Whenever you hear a bump in the night, feel a tingle up your spine, or smell something fishy, Detective Francis McQueen isn’t far behind. No, he doesn’t smell of fish – it’s a phrase, come on…
Picking up after the events of The Darkside Detective, McQueen has to save his usually-present (in body, if not mind) sidekick Officer Dooley from the Darkside, so the two can get back to what they do best – investigating the city’s many strange, often paranormal, always paradoxical goings-on.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.