دانلود بازی Kathy Rain Directors Cut برای PC
دانلود بازی Kathy Rain Directors Cut برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kathy Rain Directors Cut برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1400 بدون دیدگاه
4,002 بازدید

دانلود بازی Kathy Rain Directors Cut برای کامپیوتر

شاید تعداد بازی‌های کارآگاهی و جنایی نسبت به سایر ژانرها کمتر باشد اما اکثر آن‌ها عناوین جذاب، سرگرم‌کننده و عمیقی هستند که علاوه بر روایت یک داستان مهیج، بازیکن را دائم به تفکر و دقت به جزییات تشویق می‌کنند. معمولاً سبک گیم پلی این بازی‌ها Point & Click بوده تا بازیکن به جای درگیر شدن با مکانیک‌های پیچیده در کنترل کردن بازی، درگیر داستان، معماها و رازهای درون مراحلش شود. بازی Kathy Rain Directors Cut از استودیو Clifftop Games نسخه کامل و به‌روزرسانی شده یکی از عناوین محبوب کارآگاهی بوده که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شما در این بازی نقش دختری به اسم Kathy را خواهید داشت که یک خبرنگار عادی بوده و در حال بررسی مرگ مرموز پدربزرگش است که به‌تازگی فوت کرده است. او برای حل این معما به همراه موتورسیکلت خود، وارد شهر پدربزرگش شده تا با ماجراهای مرموز و مهیجی روبه‌رو شود و به سؤال‌های زیادی پاسخ دهد. چرا پدربزرگ او به‌مرور به زوال عقل دچار شد؟ به دنبال چه چیزی بود؟ مردم شهر چرا روزبه‌روز رفتارهای عجیب‌تری نشان می‌دهند؟ حقیقت گاهی تاریک، ترسناک و شوم بوده و حال بر عهده شما است که این معما را حل کنید…

گیم پلی بازی در سبک Point & Click بوده و صرفاً به کلیک‌های شما برای پیشروی در مراحل نیاز دارد اما باید به‌خوبی تمامی محیط‌ها را برانداز کرده تا نکات مخفی آن‌ها از چشم شما پنهان نماند. تمامی محیط‌ها به شکلی پیکسلی و جذاب با سبک و سیاق دهه 90 میلادی طراحی شده‌اند و رنگ‌های زنده زیادی هم در طراحی آن‌ها استفاده شده است. درون بازی بیش از 4000 خط دیالوگ صداگذاری شده وجود داشته که بین شما و مردم شهر رد و بدل می‌شود.

نسخه Director’s Cut بازی علاوه بر بخش داستانی اصلی، آن را ادامه داده و 700 خط دیالوگ بیشتر نیز به آن اضافه شده تا آشنایی بیشتری با دنیای بازی داشته باشید. اضافه شدن مراحل و معماهای جدید، پشتیبانی از Widescreen و نورپردازی و سایه‌های واقع‌گرایانه از دیگر ویژگی‌های این نسخه است. علاوه بر این می‌توانید موتورسیکلت خود را با پنج مدل جدید جایگزین کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kathy Rain Directors Cut با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Version 9.0
Additional Notes: Great detective skills are a bonus.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Kathy Rain: Director’s Cut is a re-imagining of the classic 2016 point-and-click detective mystery set in the ’90s.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.