Wonder Woman
مبین نعمت‌اللهی

بازی Wonder Woman یک اثر جهان باز ماجراجویی خواهد بود

مبین نعمت‌اللهی 23 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,489 بازدید

بدون‌تردید یکی از بزرگ‌ترین سورپرایز‌های مراسم The Game Awards سال جاری را می‌توان پرده‌برداری‌ از جدیدترین پروژه‌ی استودیو Monolith با نام Wonder Woman قلمداد کرد. با توجه به آنکه نمایش بازی واندر وومن تنها به پخش تریلری سینماتیک در جریان رویداد برترین‌های سال خلاصه شده بود، به‌تازگی جزئیات جدیدی به انتشار رسیده که خبر از یک عنوان ابرقهرمانانه هیجان‌انگیز در قالب روایت‌های دنیای دی‌سی می‌دهد.

متاسفانه جزئیات چندانی از بازی Wonder Woman در دسترس نیست، اما بنا بر توضیحات ارائه‌شده از سوی کانال رسمی WB Games در یوتیوب، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Monolith Productions یک اثر جهان‌باز خواهد بود جایی که پرسنس دیانا برای ایجاد یک همبستگی میان خانواده خود و انسان‌های مدرن سخت تلاش می‌کند. در بخشی از این ویدئو، پرنسس دیانا به‌عنوان یک رهبر مستعد و قدرتمند توصیف شده‌ که حاکمیت خود را به‌عنوان یکی از معدود ابرقهرمان‌های مونث دنیای دی‌سی با همراهی مادرش Hyppolita دیکته می‌کند.

استفاده از سیستم Nemesis در بازی Wonder Woman

مهم‌تر از همه‌ی آن‌ها، می‌توان به وجود سیستم Nemesis در Wonder Woman اشاره داشت. این سیستم نوظهور که چندی‌پیش توسط شرکت برادران وارنر به ثبت اختراع رسمی رسید، برای اولین‌بار و در عنوان Shadow of Mordor مورد استفاده قرار گرفت. هر چند که نحوه‌ی استفاده از سیستم نمسیس برخلاف انتظار بازی‌کنندگان همه‌گیر نخواهد بود، ارتباط عمیقی میان هر یک از دشمنان و گذشته‌ی آن‌ها با بازی‌کنندگان شکل خواهد گرفت.

شخصیت واندر وومن که به دفعات در بسیاری از بازی‌های ابرقهرمانانه از جمله مجموعه بازی‌های اینجاستیس، LEGO Batman 3: Beyond Gotham و Scribblenauts Unmasked حضور پیدا کرده، برای نخستین‌بار‌ در عنوان مختص به خود (Solo Game) نقش‌آفرینی می‌کند. این در این حالی‌ست که معرفی عنوان واندر وومن با پنجره‌ی تازه‌ای از معارفه‌ و انتشار بازی‌های ابرقهرمانانه از جمله Marvel’s Spider-Man 2 همزمان شده است.

در سمت دیگر، استودیو‌های WB Games Montreal و‌ راک‌استدی این روزها سخت در تکاپوی تولید پروژه‌های جدید خود تحت‌عنوان Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice که هر دو برای انتشار در سال 2022 میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری برنامه‌ریزی شده‌، قرار دارند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.