Wonder Woman
مبین نعمت‌اللهی

بازی موردانتظار Wonder Woman در‌ جریان مراسم The Game Awards 2021 معرفی شد

مبین نعمت‌اللهی 19 آذر 1400 بدون دیدگاه
749 بازدید

دیشب و در جریان مراسم The Game Awards از بازی جدید استودیو Monolith Productions تحت‌عنوان Wonder Woman پرده‌برداری شد. نخستین حضور پرنسس دیانا در چارچوب یک عنوان مستقل به همین نام که جان تازه‌ای به دنیای ابرقهرمانانه دی‌سی در کنار دیگر ناجیان دوست‌داشتنی از جمله بروس وین می‌بخشد.

با شروع مراسم انتخاب برترین‌های سال در ساعت 4:30 به وقت ایران، هیجان وصف‌ناشدنی‌ میان علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری در‌ جریان بود. در همین‌حال و‌ در یکی از مقاطع این رویداد که به میزبانی جیف کیلی در آمده بود، با انتشار ویدئویی کوتاه از عنوان موردانتظار Wonder Woman به دست‌پخت استودیو پشت‌پرده مجموعه بازی‌های Middle-Earth رونمایی شد. درواقع تریلر به نمایش درآمده جزئیات چندانی را پیرامون سیستم گیم‌پلی و تاریخ انتشار دقیق واندر ومن نشان نمی‌دهد و تنها به ارائه‌ی یک مونولوگ از هیپولیتا در رابطه با دخترش، دیانا که این روزها او را با نقش‌آفرینی گال‌ گدوت در فیلم‌های Wonder Woman به‌خاطر می‌آوریم، بسنده کرده است.

انتشار پروژه‌های ابرقهرمانانه دی‌سی و برادران وارنر تا کمتر از 1 سال دیگر

جالب است که بدانید استودیو Monolith Production ساخت مجموعه بازی‌های برجسته‌ای از جمله Middle-Earth, Shadow of Mordor و Shadow of War را در کارنامه‌ی خود دارد. از دیگر دستاورد‌های قابل‌توجه این استودیو می‌توان به ساخت Gotham City Imposters و مجموعه بازی‌های F.E.A.R اشاره داشت.

شخصیت واندر ومن که به دفعات در بسیاری از بازی‌های ابرقهرمانانه از جمله مجموعه بازی‌های اینجاستیس، LEGO Batman 3: Beyond Gotham و Scribblenauts Unmasked حضور پیدا کرده، برای نخستین‌بار‌ در عنوان مختص به خود (Solo Game) نقش‌آفرینی می‌کند. این در این حالی‌ست که معرفی واندر ومن با پنجره‌ی تازه‌ای از معارفه‌ی بسیاری از بازی‌های ابرقهرمانانه از جمله Marvel’s Spider-Man 2 همزمان شده است.

در سمت دیگر، استودیو‌های WB Games Montreal و‌ راک‌استدی این روزها سخت در تکاپوی تولید پروژه‌های جدید خود تحت‌عنوان Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice که هر دو برای انتشار در سال 2022 میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری برنامه‌ریزی شده‌، قرار دارند.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.