استودیو NetherRealm Studios
محمد صادق شجاعی

استودیو NetherRealm Studios آماده معرفی محصول بعدی‌اش نیست

محمد صادق شجاعی 22 آذر 1400 بدون دیدگاه
278 بازدید

تا پیش از برگزاری رویداد The Game Awards 2021 شایعات متعددی در مورد معرفی بازی Mortal Kombat 12 به عنوان محصول جدید استودیو NetherRealm Studios در این مراسم منتشر شد. اما این گمانه‌زنی‌ها هیچگاه به حقیقت تبدیل نشد و طرفداران سبک فایتینگ از معرفی بازی جدید مورتال کامبت ناامید شدند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ندررلم اعلام کرده که برای معرفی اثر تازه خود آماده نیست.

اد بون، خالق سری مورتال کامبت و کارگردان خلاق استودیو NetherRealm Studios، در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر در رابطه با شرایط این استودیو و محصول در حال ساخت توضیحاتی داده است. او در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که در مورد آینده سری Mortal Kombat پرسیده، چنین پاسخ داده است:

Ed Boon اد بونما حقیقتا از شور و اشتیاقی که نسبت به بازی بعدی دارید، متشکریم و ای کاش آماده بودیم تا آن را معرفی کنیم. اما در حال حاضر آماده انجام آن نیستیم. متغیرهای بسیار بیشتری از آن چه که مجاز به افشای آن هستیم، در این امر دخیل هستند.

بازی Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11 تازه‌ترین اثر استودیو NetherRealm است

لازم به ذکر است که اد بون مستقیما از بازی مورتال کامبت 12 به عنوان محصول جدید استودیو NetherRealm Studios نام نبرده است. بر این اساس احتمال دارد این اثر، سومین بازی سری Injustice یا مجموعه‌ای کاملا جدید باشد. در حال حاضر مشخص نیست چه متغیر‌هایی وجود دارد که اد بون نمی‌تواند به آن‌ها اشاره کند. با این حال، ساده‌ترین حدس و گمان این است که محصول تازه استودیو ندررلم در شرایطی قرار ندارد که امکان نمایش آن وجود داشته باشد. همچنین ممکن است به دلایل مختلفی از جمله الزام کارکنان به دورکاری در وضعیت پاندمی کرونا، روند ساخت بیش از اندازه طولانی شده باشد. در هر صورت، با وضعیت فعلی بعید به نظر می‌رسد که در سال جاری بازی جدید استودیو NetherRealm Studios معرفی شود.

در حال حاضر که فاصله زیادی تا عرضه اثر جدید استودیو ندررلم وجود دارد، می‌توانید روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر اقدام به تجربه بازی Mortal Kombat 11 کنید. به نظر شما محصول بعدی استودیو NetherRealm Studios چه اثری خواهد بود؟ آیا این استودیو سری بازی‌های مورتال کامبت و اینجاستیس را ادامه داده یا مجموعه‌ای تازه منتشر خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.