بازی The Wolf Among Us 2
مهدی ملکی

بازی The Wolf Among Us 2 احتمالاً در زمستان 2021 عرضه شود

مهدی ملکی 18 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,054 بازدید

استودیو Telltale Games از سال‌ها پیش سبک جالبی را در تولید و عرضه بازی‌های فصلی در پیش گرفت که پیش از آن به این وسعت دیده نشده بود. گل سر سبد این عناوین را شاید بتوان The Walking Dead به شمار آورد اما The Wolf Among Us هم در دسته بازی‌های خوبی قرار می‌گرفت که این استودیو توسعه داد. در مراسم The Game Awards سال پیش ما باری دیگر شاهد رونمایی دوباره از قسمت دوم این بازی بودیم که توسط تیم جدید استودیو یادشده توسعه داده می‌شد.

حال به تازگی در یکی از مواردی که داخل انجمن Reddit فاش شده است، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی اخبار جدیدی را از این بازی بشنویم و مراسم The Game Awards 2020 احتمالاً همان جایی است که این اخبار منتشر می‌شوند. طی اخبار لو رفته، مشخص شده است که این بازی دارای پنج فصل خواهد بود و همه آن‌ها در زمستان 2021 عرضه خواهند شد.

طبق این اخبار فاش‌شده جریان بازی پنج سال پس از نسخه اول مجموعه و بیشتر در شهر نیویورک رقم خواهد خورد. احتمالاً در این بین شاهد این خواهیم بود که Bigby برای پیگیری یک افسانه قدیمی به شهر کوچکی در ورمونت 1سفر خواهد کرد. همچنین صداپیشگان این عنوان شامل Adam Harrington, Erin Yvette, Gavin Hammon, Melissa Hutchison, Nick Apostolides, Troy Baker, Dave Fennoy, Ashley Burch, Cree Summers, و Patrick Warburton خواهد بود.

افزون بر این برنامه‌ریزی شده است که بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و 4، ایکس باکس وان و سری X/S منتشر شود اما فعلاً‌ خبری از نسخه نینتندو سوییچ نیست.

با تمام این توصیفات باید در نظر گرفت که این شایعات براساس گزارش‌های غیررسمی جمع‌آوری شده‌اند و ما باید آن‌ها را با دیده شک بنگریم. به هر حال مدت زمان زیادی تا مراسم The Game Awards باقی نمانده است و ما مدت زیادی درگیر شایعات نخواهیم بود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.