بازی The Wolf Among Us 2
یحیی رحیمی

داستان The Wolf Among Us 2 برای بازی‌کنان جدید قابل‌فهم خواهد بود

یحیی رحیمی 3 فروردین 1401 بدون دیدگاه
415 بازدید

شرکت Telltale در حال تولید بازی The Wolf Among Us 2 است و از بازی‌کنان جدید دعوت کرده است که کنار طرفداران نسخه اصلی به تجربه‌ی بازی بپردازند. بنابر گفته‌ی استودیو و آخرین اخبار بازی، داستان ولف امانگ اس 2 مستقل از شماره اول خواهد بود و به روایت اتفاقات تازه‌ای خواهد پرداخت.

به گزارش پارسی گیم، جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie) مدیرعامل شرکت Telltale در گفتگوی تازه‌ای با مجله Edge در مورد دنباله بازی ولف امانگ اس صحبت کرده است که از سال 2013 تابه‌حال خبری از آن دریافت نکرده‌ایم. وی خاطرنشان کرد که بازی‌کنان جدید مشکلی برای فهم داستان بازی The Wolf Among Us 2 نخواهند داشت و اگرچه بازی در ادامه‌ی شماره اول ساخته می‌شود؛ همچنان برای افراد جدید قابل‌فهم خواهد بود.

وی در این مورد گفت: «ما به دنبال طراحی داستانی هستیم که بتواند روی پای خود بایستد». این کار باهدف جذب بازی‌کنان جدید انجام شده است. وی در ادامه افزود: «فکر می‌کنیم که آغاز اولین قسمت از بازی طوری است که بازی‌کننده کاملاً اتفاقاتی که بر سر شخصیت آمده را درک می‌کند». البته این باعث نمی‌شود تا بازی‌کنان جدید به تجربه‌ی شماره اول نپردازند و مدیرعامل استودیو امیدوار است که بازی‌کنان نگاهی به بازی The Wolf Among Us بیندازند و سپس خود را برای دریافت شماره‌ی دوم آماده کنند.

داستان بازی The Wolf Among Us 2

ساخت The Wolf Among Us 2 با آنریل انجین

بازی The Wolf Among Us 2 به فرمت اپیزودیک و مانند شماره اول منتشر می‌شود؛ البته لازم نیست برای دریافت قسمت‌های جدید منتظر ماند و شرکت تل‌تیل گیمز قسمت‌های جدید را از پیش آماده می‌کند و تنها دست به انتشار آنها می‌زند. توسعه‌ی بازی توسط تیم تازه‌ای در جریان است و این افراد از موتور آنریل برای ساخت بازی استفاده کرده‌اند. موتور مخصوص تل‌تیل به دلیل مشکلات فنی و باگ‌های متعدد کنار گذاشته شده است تا بازی‌کنان بتوانند با خیال راحت به تجربه‌ی این اثر جدید بپردازند.

مدیرعامل در ادامه به چالش‌های موتور بازی‌سازی این استودیو اشاره کرد و دلیل انتخاب آنریل انجین را سرعت و قدرت زیاد دانسته است. آنها همچنین ابزارهای موجود را برای توسعه‌ی بهینه بازی آپدیت کرده‌اند. یکی از نگرانی‌ها در مورد داستان The Wolf Among Us 2، ساختار اپیزودیک آن است. این باعث نشده تا شرکت تل‌تیل تأخیری در روند انتشار بازی ایجاد کند و بلکه قسمت‌های جدید آماده خواهند شد و بدون تأخیر منتشر می‌شوند.

بازی ولف امانگ اس با داستان زندگی Bigby Wold، روایتی پلیسی در شهر فیل را دنبال کرد. شماره‌ی دوم دقیق شش ماه پس از وقایع شماره‌ی اول شروع می‌شود و Wolf را می‌بینیم که در جلسات کنترل خشم شرکت کرده و Snow White به‌عنوان معاون شهردار فعالیت می‌کند. در حال حاضر زمان انتشار The Wolf Among Us 2 مشخص نیست و احتمالاً بازی در سال 2023 منتشر شود.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.