دانلود بازی The House of Da Vinci برای PC
دانلود بازی The House of Da Vinci برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The House of Da Vinci برای PC

پارسی گیم 22 دی 1400 بدون دیدگاه
4,017 بازدید

دانلود بازی The House of Da Vinci برای کامپیوتر

لئوناردو داوینچی یکی از باهوش‌ترین و مرموزترین انسان‌هایی بود که روی زمین قدم گذاشت. این فرد نه‌تنها مخترعی ماهر بود، بلکه در امر نقاشی و هنر نیز بسیار حرفه‌ای و متفاوت ظاهر شد، به همین دلیل امروزه برخی از فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی، شخصیت و زندگی او را محوریت خود قرار می‌دهند. بازی The House of Da Vinci از استودیو Blue Brain Games عنوانی جذاب در سبک معمایی بوده که سبک و سیاقش کاملاً بر اساس زندگی و رازهای داوینچی بنا شده است. برای ماجراجویی‌های جذاب و متفاوتی خودتان را آماده کنید.

شما در این بازی نقش یکی از شاگردان داوینچی را خواهید داشت. ظاهراً استاد شما به شکل مرموزی ناپدید شده و شما از اینکه چه اتفاقی افتاده و یا اکنون لئوناردو کجاست، هیچ خبری ندارید. برای پیدا کردن راز ناپدیدشدن استادتان، ماجراجویی خود را آغاز می‌کنید و در کارگاه و خانه او با حل کردن معماها و پازل‌های مختلف و عبور از موانع، مسیر خود را ادامه خواهید داد. برای پیشروی باید از تمامی سلول‌های مغز خود استفاده کنید!

گیم پلی بازی یکی از بهترین عناوین معمایی حال حاضر را در اختیار شما قرار می‌دهد. اولین نکته گرافیک زیبای بازی است که تمامی جزییات را به‌خوبی به تصویر می‌کشد. برای مثال اگر باید مکانیک‌ها و چرخ‌دنده‌های یک شیء را تغییر دهید، تمامی حرکات و جزییات آن به‌خوبی به شما نمایش داده می‌شود. علاوه بر این استفاده از رنگ‌های مختلف برای طراحی محیط‌ها، تنوع مراحل و اتاق‌ها از دیگر مواردی است که گرافیک بازی را به رخ می‌کشد.

نکته دیگر بازی The House of Da Vinci معماها و پازل‌های متنوعش است که نظیرش را در هیچ بازی دیگری ندیده‌اید. شما باید با گشت‌وگذار در اتاق‌های مختلف اشیاء مخفی را پیدا کرده، از وسایل مختلف برای حل معماها و عبور از درهای بسته استفاده کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر و منحصربه‌فرد را در حال و هوای دوران رنسانس به خود هدیه دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape Simulator و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The House of Da Vinci با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card with 1024MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Enter The House of Da Vinci, a new must-try 3D puzzle adventure game. Solve mechanical puzzles, discover hidden objects, escape from rooms and dive into the authentic atmosphere of the Renaissance. Use all your wits to find out what’s behind your master’s disappearance.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.