بخش چندنفره بازی Stalker 2
محمد صادق شجاعی

بخش چندنفره بازی Stalker 2 در قالب آپدیت رایگان اضافه خواهد شد

محمد صادق شجاعی 21 آذر 1400 1 دیدگاه
504 بازدید

با این وجود که بسیاری از علاقه‌مندان سبک‌های تیراندازی اول شخص و ترس و بقا مشتاقانه در انتظار انتشار بازی Stalker 2 و تجربه بخش تک‌نفره آن هستند، تعدادی دیگر از بازیکنان رویای تجربه این اثر به صورت چندنفره را در سر دارند. با این حال، استودیو GSC Game World چندان برای این دسته از بازیکنان خوش‌خبر نیست؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بخش چندنفره بازی Stalker 2 در هنگام عرضه قابل تجربه نبوده و این بخش به صورت آپدیت رایگان پس از انتشار در دسترس قرار می‌گیرد.

به واسطه تازه‌ترین شماره مجله PCGamer، استودیو GSC Game World جزئیات بسیاری از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl را به اطلاع مخاطبین رسانده و توضیحاتی در رابطه با برخی از ویژگی‌های این بازی ارائه داده است. به طور خاص، استودیو مذکور فاش می‌کند که تازه‌ترین محصول آن‌ها دارای عناصر چندنفره از جمله حالت‌های PvP ،Deathmatch و Team Deathmatch خواهد بود. با این حال موارد ذکر شده پس از انتشار و به صورت آپدیت رایگان به بازی Stalker 2 اضافه خواهند شد.

بخش‌های چندنفره ویژگی جدیدی در سری Stalker نیست و پیش از این نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اولین اثر این سری یعنی بازی Stalker: Shadow of Chernobyl، در زمان انتشار در سال 2007 دارای حالت‌های چندنفره بود، اما چندان در جذب بازیکنان موفق عمل نکرد. اما این احتمال وجود دارد که بازی Stalker 2 به دلایلی از جمله اضافه شدن به سرویس ایکس باکس گیم در روز انتشار، بتواند موفق‌تر از بازی‌های قبل عمل کند.

در رابطه با تجربه بازی Stalker 2 به صورت Co-op، کارگردان این اثر یعنی اوگنی گریگوروویچ باور دارد که اضافه کردن این ویژگی بدون از بین بردن تجربه حاصل از غلبه بر مراحل سخت و دشوار بازی به تنهایی، غیرممکن است. پیش از این استودیو GSC Game World در پاسخ به احتمال وجود حالت کو آپ در بازی Stalker 2 اعلام کرده بود که در Zone قطعا هیچ دوست و همراهی وجود ندارد.

بخش چندنفره بازی Stalker 2

Zone در بازی Stalker 2 به طور قابل توجهی تغییر کرده است

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl ادامه مستقیم سری Stalker است و رخداد‌های چندین سال پس از آثار قبلی را به تصویر می‌کشد. این ویژگی بدان معنا است که Zone به طور قابل توجهی تغییر کرده است. برای مثال طبیعت در برخی مناطق بهبود یافته و می‌توانید پوشش گیاهی را در نقاطی مشاهده کنید. با این حال، تعدادی از مناطق شرایط خود را حفظ کرده و ساختمان‌ها و آزمایشگاه‌های زیر‌زمینی باقی مانده در حال فروپاشی هستند.

بازی Stalker 2 اولین اثر AAA است که با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته شده و از فناوری‌های Lumen و Nanite بهره می‌برد. با استناد به صفحه این بازی در فروشگاه مایکروسافت، بازی Stalker 2 حجم بسیار بالایی داشته و به میزان 180 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول ایکس باکس سری ایکس را اشغال خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) این اثر را روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تجربه کنند. لازم به ذکر است که مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند بدون هزینه اضافه بازی Stalker 2 را تجربه کنند.

نظر شما در مورد بخش چندنفره بازی Stalker 2 چیست؟ آیا این بخش تجربه اثر مذکور را بهبود بخشیده یا به تجربه آن ضربه وارد می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Stalker sadra

    مهمان

    من خیلی منتظر بودم تا بتونم با دوستام تو زون بازی کنم ولی مثل اینکه نمیشه حیف شده

    پاسخ دهید