دانلود بازی Frontier Pilot Simulator برای PC
دانلود بازی Frontier Pilot Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Frontier Pilot Simulator برای PC

پارسی گیم 19 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,175 بازدید

دانلود بازی Frontier Pilot Simulator برای کامپیوتر

بازی‌های ژانر شبیه‌ساز امروزه به‌قدری گسترده و متنوع شده‌اند که هر بار شاهد عنوان جدیدی با سوژه متفاوت در این سبک هستیم. تمامی فعالیت‌های روزمره ما انسان‌ها اکنون در قالب بازی‌های ویدیویی حاضر هستند و می‌توانید آن‌ها را در دنیایی مجازی و بدون کوچک‌ترین ریسکی تجربه کرده و لذت ببرید. تجربه خلبانی در یک دنیای علمی تخیلی و آینده‌گرایانه چطور است؟ بازی Frontier Pilot Simulator از استودیو RAZAR s. r. o عنوانی جدید با همین سبک و سیاق بوده که شما را به یک خلبان ماهر در آینده دور تبدیل خواهد کرد.

ماجرای بازی در یک سیاره بیگانه جریان دارد و بشریت به لطف پیشرفت تکنولوژی توانسته از منابع آن به شکل مناسبی بهره‌مند شود. شما باید مسیر خودتان را در میان خلبان‌های مهم این سیاره پیدا کرده و به جایگاهی مناسب برسید. برای این کار ابتدا سفینه کوچکی در دسترس دارید و باید به‌مرور با رساندن بارهای مهم و جابه‌جایی اشیاء برای خود اسم و رسمی رقم زده و حرفه‌ای شوید.

طراحی تمامی وسایل نقلیه موجود در این بازی به شکلی هوشمندانه و آینده‌گرایانه انجام شده است. در حال حضار سه مدل اصلی هواپیما و سفینه فضایی در بازی وجود داشته که برای هر کدام می‌توانید 100 مدل ارتقا مختلف را اعمال کرده و ویژگی‌هایش را دستخوش تغییرات جدی قرار دهید. کنترل سفینه در ابتدا سخت است و به دلیل وجود عناصر دقیق شبیه‌ساز، زمانی را باید صرف کسب مهارت در هدایت آن‌ها کنید. وجود تغییرات آب و هوایی و پویا بودن سیاره بیگانه همگی در روند پرواز شما تأثیرگذار است. علاوه بر این خود سیاره به‌تدریج تغییر می‌کند و اکوسیستم پویا و واقع‌گرایانه‌ای بر آن حاکم است.

گرافیک بازی به‌خوبی محیطی آینده‌گرایانه و زیبا را در این سیاره برای شما به تصویر می‌کشد. جزییات بالای هواپیماها، وجود گونه‌های جانوری بیگانه و همچنین شکل آسمان و تغییر رنگ‌ها از ویژگی‌های بارز گرافیک بازی Frontier Pilot Simulator هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 5 و Astroneer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Frontier Pilot Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32/64-bit Windows 7
Processor: i3
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Any built in
Additional Notes: Internet connection required

سیستم پیشنهادی :

OS: 32/64-bit Windows 10
Processor: i5
Memory: 24 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1660
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Any built in
Additional Notes: Internet connection required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

FPS is a Sci-Fi cargo pilot sim, with an engaging emergent mission-driven storyline, with a real-time economy with free flight and trading, on an alien world to explore. All in customizable and upgradeable, well-simulated VTOL craft with realistic weather conditions and flight dynamics. Your endurance, flight skills, and nerves will all be pushed to their limits. If you are ready to be part of the frontier pilot family, get behind the control wheel and prove it!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.