دانلود بازی Captain Pegleg برای PC
دانلود بازی Captain Pegleg برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Captain Pegleg برای PC

پارسی گیم 11 دی 1399 بدون دیدگاه
6,806 بازدید

دانلود بازی Captain Pegleg برای کامپیوتر

دزدان دریایی یا ملوانان آزاد کسانی هستند که در قالب تیمی بزرگ به‌واسطه کشتی و یا قایق‌های خود از دیگر مسافران اقیانوس و دریاها دزدی می‌کنند. دزدی دریایی از زمانی شروع شد که کشورهای استعمارگر به فکر استخراج منابع از آمریکا افتادند. عده زیادی از ملوانان آن زمان برای سود بیشتر به دزدی دریایی روی آوردند. تعداد زیادی از دزدان دریایی را نظامیان فراری و یاغیان متمرد تشکیل می‌دادند. در آن زمان فرماندهان ارتش نیز خود در خفا به دزدی دریایی مشغول بودند. به نظر می‌رسید که دزدان دریایی خود از هیچ قانونی اطاعت نمی‌کنند اما آنان نیز قوانینی برای خود داشتند. طراحان بسیاری از استودیوهای مختلف با توسعه بازی‌های متنوع سعی بر این داشتند تا بتوانند بازیکنان را در قالب کاپیتان دزدان دریایی به چالش کشیده و به‌نوعی آن‌ها را با زندگی این افراد آشنا کنند. یکی از بازی‌های تازه معرفی شده Captain Pegleg نام دارد که توسط توسعه‌دهندگانی از استودیو xeam برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن ماجراجویی منتشر شده است. بازیکنان در این بازی، نقش کاپیتان دزدان دریایی Pegleg را ایفا می‌کنند که برای به دست آوردن گنج، دست به هر کاری می‌زند و خود را به خطر می‌اندازد.

با بازی Captain Pegleg سفری هیجان‌انگیز تجربه خواهید کرد؛ زمانی که همراه با خدمه خود از آب‌های اقیانوس آرام جنوبی در حال عبور هستید، شاهد اتفاقات باورنکردنی خواهید بود که شاید به‌مانند آن را در هیچ‌کدام از محصولات ویدئویی مشابه تجربه نکرده باشید. کاپتان Pegleg و خدمه وفادارش در جزیره‌ای مرموز گیر افتاده‌اند، جایی که ناخدا برای شکار گنجی عظیم و باارزش سعی می‌کند تا کشتی جدیدی را برای فرار خدمه‌اش به دست آورد، اما به نظر دست‌تنها نمی‌تواند چالش‌های موجود در پیش روی خود را پشت سر گذاشته و به مقصود نهایی دست یابد، آیا شما می‌توانید در این مسیر پرخطر او را همراهی کنید؟

در حال حاضر کاپیتان Pegleg به شما نیاز دارد تا در این سفر چالش‌برانگیز به او بپیوندید. به او کمک کنید تا چالش‌های مختلف را پشت سر گذاشته، گنجینه را پیدا و از جزیره فرار کند. محیط بازی به‌صورت 2.5 بعدی طراحی شده است و بیش از 40 سطح مختلف با چالش‌های خاص در پیش روی بازیکنان قرار دارد. هر مرحله دارای صندوق‌های گنج پنهانی و سنگ‌های قیمتی و باارزش است که به نظر می‌توانید برای آن‌ها هر خطری را به جان بخرید. علاوه بر اینکه محیط با مکانیک خود می‌توانید مهارت‌هایتان را به چالش بکشد، برخی موجودات و یا بهتر است بگوییم محافظان گنج نیز شما را به مبارزه می‌طلبند و شما باید بدون آنکه صدمه‌ای ببینید، آن‌ها را از بین برده و مسیری که در پیش گرفته‌اید را ادامه دهید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Trine 4 The Nightmare Prince و Sonic Adventure 2 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Captain Pegleg با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10×64
Processor: Intel Core i3 2.5 Ghz or AMD Phenom II 2.6 Ghz or greater
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 530 or nVidia MX130 or Intel UHD 620
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10×64
Processor: ourth Generation Intel Core i5 2.5 Ghz or AMD FX8350 4.0 Ghz or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 6 GB & AMD RX 550 or nVidia 1060 or greater
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

On their journey across the South Pacific, something incredible happens to Captain Pegleg and his crew. They find themselves stranded on an island, where our Captain goes on a treasure hunt and tries to hijack a new ship to escape while his crew is…. doing absolutely nothing!?
Captain Pegleg needs you to join him on this challenging journey. Help him find treasures and escape the island.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.