Crash Bandicoot 4
مبین نعمت‌اللهی

سازنده بازی Crash Bandicoot 4 برای یک بازی جدید استخدام می‌کند

مبین نعمت‌اللهی 16 آذر 1400 بدون دیدگاه
501 بازدید

این روزها اخبار متعددی از پروژه‌ی جدید سازنده بازی Crash Bandicoot 4، استودیو Toys for Bob به گوش می‌رسد که بیش از پیش توسعه‌ی محتویاتی مرتبط با مجموعه بازی‌های Call of Duty را قوت بخشیده است.

استودیو Toys for Bob که نام خود را با پروژه‌های موفقی از جمله Crash Bandicoot 4 و Sypro Reignited Trilogy بر سر زبان‌ها انداخته، اخیرا برای جدیدترین پروژه‌ی خود یک هنرمند بلندرتبه در رابطه با کانسپت‌های مفهومی استخدام می‌کند و هدف از این کار، توسعه‌ی پروژه‌ای در رابطه با فرنچایز CoD عنوان شده است.

پس از انتشار موفقیت‌آمیز بازی کرش بندیکوت 4 در اوایل سال جاری میلادی، استودیو Toys for Bob به‌عنوان یکی از استودیو‌های زیرمجموعه شرکت اکتیویژن با پشتیبانی از عنوان بتل رویال این شرکت یعنی Call of Duty: Warzone درآمد. تیم تویز فور باب که همچنان به‌عنوان توسعه‌دهنده اصلی مجموعه بازی‌های کرش بندیکوت تلقی می‌شود، در جدیدترین لیست ارائه‌شده از مشاغل موردنیاز خود علاوه بر سمت Concept Artis یک هنرمند نورپرداز نیز برای جدیدترین پروژه‌ی خود که به‌وضوح به بازی Call of Duty مرتبط است، استخدام می‌کند.

Toys for Bob

نارضایتی کارمندان Toys for Bob با پشتیبانی از Warzone

جزئیات بیشتری در رابطه با مشاغل موردنیاز استودیو Toys for Bob در دسترس نبوده و اکتیویژن تنها به انتشار بیانیه‌ای در رابطه با ادامه‌ی پشتیبانی از بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time بسنده کرده است.

آن‌ها (استودیو Toys for Bob) از ادامه‌ی پشتیبانی از عنوان Crash Bandicoot 4 هیجان‌زده هستند و همچنان به پشتیبانی تمام‌قد از محتویات‌اضافی Call of Duty: Warzone ادامه خواهند داد.

از طرفی دیگر، استودیو TiMi مشغول استخدام نیروهایی در زمینه‌ی هنری، طراحی، مهندسی و تولید برای دفاتر شعبه‌های سیاتل و لس‌آنجلس خود می‌گردد که این اشخاص به طور مستقیم در پروژه‌ی به‌تازگی معرفی‌شده‌ این استودیو همکاری خواهند کرد. طبق گفته‌ی منابع رویترز، TiMi که زیرمجموعه‌ی کمپانی Tencent چین به حساب می‌آید، در سال 2020 میلادی نزدیک به 10 میلیارد دلار درآمد داشته که این مجموعه‌ی هولدینگ را به بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده در سرتاسر جهان تبدیل کرده است. براساس داده‌های شرکت اکتیویژن، استودیو TiMi که بیشتر در کشورهای غربی از جمله ایالت‌متحده با بازی Call of Duty Mobile شناخته می‌شود، در سال 2008 تاسیس و با گذشت 11 سال، توانست به رکورد 500 میلیون دانلود از زمان انتشار بازی در 19 نوامبر 2019 دست پیدا کند.

این روزها که سوء رفتار و مشکلات متعدد در شرکت Activision Blizzard بخش‌های مختلفی از جمله نیروهای انسانی این شرکت به‌نام را تحت شعاع قرار داده است، بازخوردهای تامل‌برانگیز بسیاری از مدیران بلندپایه‌ از قبیل فیل اسپنسر، رئیس وقت بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت، ایکس باکس را به دنبال داشته است.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.