activisionblizzard_logo
یحیی رحیمی

بازی های Activision Blizzard از سرویس استریم GeForce Now حذف شدند

یحیی رحیمی 25 بهمن 1398 بدون دیدگاه
503 بازدید

Nvidia مدتی پیش سرویس استریم بازی خود را به نام GeForce Now معرفی کرد. این سرویس مشابه Google Stadia است و به نوعی رقیب یکدیگر حساب می شوند. اگر به دنبال بازی های Activision Blizzard روی این سرویس بوده اید، باید بگوییم که بدشانسی آورده اید و همه آن‌ها به درخواست خود کمپانی حذف شده اند.

بر اساس صحبت های یکی از کارمندان Nvidia در انجمن های سرویس GeForce Now، تمام بازی های کمپانی Activision Blizzard از لیست حذف شده اند و از جمله آن‌ها می توان به بازی هایی همچون Call of Duty: Modern Warfare، Overwatch و Diablo 3 اشاره کرد. به نظر می رسد که این کار به درخواست خود این ناشر آمریکایی صورت گرفته است:

حالا که ما در حال پیشرفت و بردن GeForce Now به سمت قدم جدیدی در مسیر تکاملش هستیم، با ناشران مختلفی برای اضافه کردن بازی های PC کار می کنیم. این به معنی آن است که بازی های جدیدی در راه هستند و البته مجبوریم که یک سری بازی ها را مانند دیگر سرویس های دیجیتالی فعال حذف کنیم.
بر اساس درخواست Activision، ما تمامی بازی های آن‌ها را از سرویس حذف کرده ایم. هر چند که اتفاقی ناخوشایند است اما در حال مذاکره برای برگرداندن آن بازی ها در آینده هستیم. علاوه بر صدها بازی موجود، بیش از 1500 بازی دیگر در راه هستند و به صورت هفتگی آن‌ها را اضافه خواهیم کرد.

هر چند که اضافه و حذف بازی از یک سرویس آنلاین اتفاق عجیبی نیست اما کنارگذاشتن تمام بازی های یک ناشر در یک هفته می تواند دلیل خاصی داشته باشد و به نوعی عجیب است. احتمالا کمپانی Activision با قرارداد به ثبت رسیده مشکل داشته باشد و به همین دلیل بازی های خود را حذف کرده است. فروشگاه استیم نیز چنین روزهایی به خود دیده است و این بخش ناراحت کننده فروشگاه های دیجیتالی است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.