اشتراک رایگان بازی Final Fantasy XIV
محمد صادق شجاعی

بازی Final Fantasy XIV به مدت یک هفته رایگان شد

محمد صادق شجاعی 16 آذر 1400 بدون دیدگاه
407 بازدید

این هفته برای علاقه‌مندان و طرفداران بازی Final Fantasy XIV بسیار مهم است. در طی هفته جاری بسته الحاقی Endwalker در دسترس قرار گرفته و میلیون‌ها بازیکن برای تجربه جنبه‌های مختلف این MMORPG بازگشته‌اند. این امر باعث شده که سرور‌های بازی بیش از حد شلوغ شده و بسیاری از بازیکنان قادر به تجربه اثر مذکور نباشند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده و ناشر بازی فاینال فانتزی 14 یعنی شرکت Square Enix، برای جبران این مشکل به تمامی بازیکنان یک هفته اشتراک رایگان بازی Final Fantasy XIV داده است.

با این وجود که بازی Final Fantasy XIV: Endwalker امروز در دسترس قرار گرفته و تنها افرادی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند قادر به تجربه آن پیش از موعد مقرر هستند، این بسته الحاقی توانسته موفقیت‌های بسیاری به دست بیاورد. تازه‌ترین دستاورد بسته الحاقی Endwalker، ثبت رکوردهایی جدید در زمینه تعداد بازیکنان همزمان در استیم است. بر این اساس در بالاترین میزان، تعداد 95150 نفر به طور همزمان بازی Final Fantasy 14 را تجربه کرده‌اند که این میزان در تاریخ استیم بی‌سابقه بوده است.

اشتراک رایگان بازی Final Fantasy XIV

احتمال افزایش روزهای اشتراک رایگان Final Fantasy XIV وجود دارد

این حجم از شهرت و محبوبیت چندان بدون هزینه هم نبوده و مشکلاتی را برای بازی فاینال فانتزی 14 به وجود آورده است. نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده بازی Final Fantasy XIV، اعلام کرده که تعداد بسیار زیادی از بازیکنان علاقه‌مند به تجربه این اثر هستند، در نتیجه سرورها مرتبا بیش از اندازه شلوغ شده و صف‌های ورود به طور چشمگیری طولانی شده است. با وجود تمامی بازیکنانی که برای دسترسی به بازی Final Fantasy XIV: Endwalker اقدام به پیش‌خرید کرده‌اند و پیش از عرضه رسمی به آن دسترسی دارند، رو‌به‌رو شدن با error 2002 بسیار رایج و مرسوم است. نائوکی یوشیدا ضمن عذرخواهی بابت این مشکلات، تایید کرده که دارندگان بازی کامل و اشتراک فعال، یک هفته اشتراک رایگان دریافت خواهند کرد. به واسطه افزایش تعداد بازیکنان و شلوغی‌های آینده، امکان افزایش تعداد روز‌های اشتراک رایگان وجود دارد.

بسته الحاقی Endwalker بازی Final Fantasy XIV ویژگی‌های هیجان‌انگیز زیادی از جمله کلاس Sage و حالت PvP جدید شبیه به بازی Overwatch دارد که برای تمامی علاقه‌مندان این اثر جذاب خواهند بود. بسته الحاقی مذکور برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد بسته الحاقی Endwalker و اشتراک رایگان بازی Final Fantasy XIV چیست؟ آیا اقدام به تجربه آن خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.