avengers game
یحیی رحیمی

بازی Avengers ممکن است در نسل بعدی کنسول ها منتشر شود

یحیی رحیمی 11 اسفند 1397 بدون دیدگاه
629 بازدید

Square Enix مدتی پیش اعلام کرد که به دنبال ساخت یک بازی از فیلم سینمایی Avengers است و هنوز از آن زمان تا به حال هیچ گونه خبری از این بازی دریافت نکرده ایم. دنیای سینمایی Marvel با انتشار Avengers: End Game به پایان می رسد.

همچنین شاهد یک عنوان متفاوت از Marvel به نام Marvel Ultimate Alliance 3 بودیم اما تا به حال هیچ گونه تصویر یا خبری از بازی Avengers دریافت نکرده ایم و این در نوع خودش عجیب است. حالا فرضیه ای مطرح شده است که این بازی ممکن است مربوط به نسل بعدی کنسول ها باشد. اخیرا یک آگهی استخدامی توسط استدیو Crystal Dynamics که در حال ساخت Avengers است، منتشر یافته است و شاهد تقاضا برای یک تهیه کننده خارجی هستیم.

این مقام که تهیه کننده خارجی نام دارد به فردی می رسد که بتواند با دیگر همکاران خارج از استدیو برای ساخت و انتشار بازی های نسل بعدی همکاری کند. این آگهی تایید می کند که نسل بعدی کنسول ها به هیچ عنوان PS4 و Xbox One نیست و البته دیگر کسی هم در سال 2019 به این کنسول ها نسل بعدی نمی گوید. جالب است که کارگردان و نویسنده بازی Uncharted 4: The Lost legacy حالا در تیم توسعه بازی است و اسم های بزرگ دیگری نیز در این میان دیده می شوند.

قرار است که تمامی صحنه های مهم فیلم و همچنین تمامی شخصیت ها بازسازی شوند و در کل شاهد یک بازی دسته اول و فوق العاده خواهیم بود و با توجه به افرادی که تا به حال برای این پروژه استخدام شده اند، انتظار یک عنوان فوق العاده جذاب را داریم.

با توجه به این شایعات و فرضیات مطرح شده، ما تا سال آینده و شاید حتی 2 سال دیگر نیز قادر به تجربه این بازی نخواهیم بود. همان طور که می دانید اخیرا شایعاتی پیرامون معرفی نسل بعدی کنسول ها توسط مایکروسافت و در مراسم E3 2019 شنیده می شود و به نظر دیگر سال آینده، شروع نسل نهم کنسول ها رقم خواهد خورد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.