بازی رومیزی استن لی
سید مسعود کاظمی

بازی رومیزی استن لی، خالق کمیک های مارول معرفی شد

سید مسعود کاظمی 15 آذر 1400 بدون دیدگاه
360 بازدید

استن لی، نویسنده‌ی افسانه‌ای دنیای مارول است که اکثراً برای خلق شخصیت‌های محبوبی مثل مرد-عنکبوتی شناخته می‌شود؛ طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های رایانه‌ای قرار است در آینده‌ی نزدیک، بازی رومیزی استن لی با نام Stan Lee’s Genesis برای طرفداران دنیای مارول عرضه شود.

دو شرکت Rocketship و POW! Entertainment در کامیک‌کان سیاتل اعلام کردند که درحال کار روی بازی رومیزی با الهام از استن لی هستند. شرکت POW! Entertainment که توسط استن لی و جیل چمپیون در سال 2001 تأسیس شد، محصولات مختلفی چون فیلم، سریال، بازی و محصولاتِ پوشیدنی و تزئینی مربوط به آثار استن را طراحی و خلق می‌کند. نشریه Rocketship Entertainment در سال 2019 توسط تام اکیل و راب فِلدمن تأسیس شد.

شرکت Rocketship و POW! Entertainment قرار است مشترکاً روی این بازی رومیزی کار کنند. در بازی Stan Lee’s Genesis بازیکنان با ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های شروری که در بازی وجود دارد، می‌توانند دنیای خیالی خودشان را با داستان منحصر به‌فرد خلق کنند.

رئیس شرکت POW! Entertainment در این مورد گفت: «باعث افتخار ما است که اعلام کنیم یک بار دیگر با Rocketship Entertainment همکاری خواهیم داشت تا ادای دینی داشته باشیم به خلاقیت و نبوغ استن لی با به‌ چالش کشیدن طرفداران مارول به قدم گذاشتن در مسیری که استن لی قدم گذاشته است.» در ادامه رئیس نشریه Rocketship Entertainment نیز اضافه کرد: «بازی Stan Lee’s Genesis قدرت خلق کردن را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد تا ادای احترامی به نبوغ و میراث استن لی باشد.»

بازی رومیزی استن لی

قدم گذاشتن در مسیر استن لی با بازی رومیزی

بازی Stan Lee’s Genesis طوری طراحی شده است که بازیکن می‌تواند دنیای ابرقهرمانی خود را با داستان خاص و ابرقهرمان‌هایی که دوست دارد خلق کند. در بازی منابع مختلف Spark، Energy، Motivation، Conflict و Empathy وجود دارد که بازیکنان باید تعادل خوبی بین آن‌ها ایجاد کنند؛ همچنین کارت‌های موجود در بازی شامل قهرمان‌ها، ویلن‌ها، مکان‌های مختلف، حوادث خاص و اضافه کردن داستان می‌شود.

این بازی رومیزی چندین سال در دست ساخت قرار داشته است. در بازی Stan Lee’s Genesis بیش از 200 شخصیت وجود خواهد داشت و رایان بنجامین و تام اکیل طراحان ارشد این بازی خواهند بود. لازم به ذکر است که رایان بنجامین بیشتر برای کمیک‌های جوخه انتحار، مرد آهنی و بتمن شناخته می‌شود.

نشریه Rocketship و شرکت POW! Entertainment برای تأمین بودجه این بازی، پروژه‌ی Kickstarter آن را آغاز کردند؛ Kickstarter پروژه‌ی است که در آن طرفداران بودجه‌ی ساخت بازی را تأمین می‌کنند. Rocketship Entertainment قبلاً چندین بازی دیگر را از طریق Kickstarter ساخته و عرضه کرده است. این بازی رومیزی در تاریخی نامشخص در سال 2022 منتشر خواهد شد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.