دانلود بازی WorldBox برای PC
دانلود بازی WorldBox برای PC پارسی گیم

دانلود بازی WorldBox برای PC

پارسی گیم 15 آذر 1400 2 دیدگاه
22,236 بازدید

دانلود بازی WorldBox God Simulator برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تجربیات مختلف بسیاری را تا به امروز در اختیار ما قرار داده‌اند. در برخی تبدیل به یک مبارز شجاع در دوران قرون‌وسطا شده‌ایم، در برخی دیگر رهبر گروه مافیایی را در شیکاگو بر عهده گرفتیم، به فضا سفر کرده و با موجودات فضایی ملاقات کرده‌ایم و بسیاری شخصیت‌های دیگر که در گام‌های آن‌ها، تجربیات جذاب متعددی به دست آورده‌ایم. بازی WorldBox God Simulator از استودیو Maxim Karpenko یک بازی ساخت‌وساز و شبیه‌ساز است که شما را به یک خدا تبدیل می‌کند تا جهان هستی شخصی خودتان را خلق کرده و از جان گرفتن آن لذت ببرید.

به‌عنوان یک خالق، قدرت بسیار زیاد و بدون مرزی در اختیار شما است و می‌توانید هر کاری که دوست دارید در جهان هستی انجام دهید. گرافیک ساده و پیکسلی بازی دید خوبی از محیط به شما داده و باعث می‌شود بتوانید تمام جزییات را از یکدیگر تفکیک کنید. پس از خلقت دنیای خود، می‌توانید موجودات زنده را در آن به وجود آورید و از پیشرفت تمدن هر کدام لذت ببرید. 4 نژاد مختلف در بازی وجود دارد که شامل انسان‌ها، ارک‌ها، الف‌ها و دوارف‌ها هستند. هر کدام از این نژاد‌ها به فعالیت‌های مختلفی خواهند پرداخت و برای شکوفایی تلاش می‌کنند، حتی شاید با یکدیگر وارد جنگ شوند!

شما این قدرت را دارید که بلایای طبیعی را در این سرزمین جاری کنید. رعدوبرق و طوفان، زلزله، فوران آتش‌فشان، شهاب‌سنگ، باران اسیدی و خلق اژدها و موجودات مخوف دیگر از جمله این فعالیت‌ها است. قدرت بدون مرز شما می‌تواند کارهای زیادی را در این جهان اجرایی کند و تنها کلیک‌های موس شما را می‌طلبد. اگر می‌خواهید به یک خالق قدرتمند تبدیل شوید، بازی WorldBox God Simulator گزینه مناسبی برای تجربه این حس است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Honey I Joined a Cult را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی WorldBox God Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2.5 GB RAM
Graphics: 128mb Video Memory, capable of Shader Model 2.0+
DirectX: Version 9.0c
Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Dual Core 3.0 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 256mb Video Memory, capable of Shader Model 2.0+
DirectX: Version 9.0c
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

God Simulator. There are a lot of powers in your toolbox that can be used without mana or resources. Living world. Creatures have traits and needs. Animals will look for food. Greedy kings will try to get more lands. Fantasy Races. There are 4 civilized races in WorldBox. Humans, orcs, elves and dwarves. Each with its own design and specific race traits. Civilizations. Races will form kingdoms, colonize new lands and will sail to far continents that you’ll create. Diplomacy system. Kingdoms will fight with each other. Towns will rebel. Empires will fall. It’s your choice to help or watch them fight.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    صدرا

    مهمان

    سلام ، اقا بازی مشکل داره و وقتی میری داخل بازی هر عنصری در بازی باشه بنفش میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سیروس

    مهمان

    بازی مشکل داره. درخت ها و موجودات و کلا هر آبجکتی که تو بازی هست بنفش رنگه و درست هم نمیشه

    پاسخ دهید