دانلود بازی Honey I Joined a Cult برای PC
دانلود بازی Honey I Joined a Cult برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Honey I Joined a Cult برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,616 بازدید

دانلود بازی Honey I Joined a Cult برای کامپیوتر

امروزه شاهد نوآوری‌های جذابی در طراحی و ساخت بازی‌های ویدیویی هستیم. استودیوهای ساخت بازی سعی می‌کنند با ارائه ایده‌های جدید و نو، عنوانی متفاوت پدید آورند تا هم از کلیشه‌ای شدن نجات پیدا کرده و هم چیز جدیدی برای بازیکنان فراهم کنند. بازی Honey I Joined a Cult از استودیو Sole Survivor Games عنوانی در سبک شبیه‌ساز ساخت‌وساز بوده که در آن بنا کردن یک فرقه جدید محوریت دارد.

شما در این بازی باید کاری بکنید که شاید مشابه آن را تا به حال در هیچ عنوان ویدیویی دیگری ندیده بودید. هدف اصلی، ساخت‌وساز و تشکیل دادن یک فرقه مذهبی جدید با تمامی جوانبش است. هر فرقه‌ای علاوه بر اینکه به اعضای جدید نیاز دارد، به یک ساختمان مرکزی با طراحی داخلی مناسب نیاز داشته و موارد درون آن باید به شکلی باشد که اعضا را راضی و خوشحال نگه دارد.

ابتدا باید نامی برای فرقه خود پیدا کرده، برایش رهبری تعیین کنید و همچنین موجودی که قرار است عبادت شود را انتخاب کرده و توسعه دادن آن را شروع کنید. اولین اتاق برای طراحی، اتاقی مقدس است که پروسه ثبت‌نام و عضوگیری اعضا در آن شکل می‌گیرد. سپس باید سمبلی منحصربه‌فرد را برای خود طراحی کرده، لباس‌های مخصوصی با آن سمبل در اختیار اعضا قرار داده و اشیاء مقدسی را هم فراهم کنید تا اعضا با آن‌ها مشغول شوند.

سبک گیم پلی مانند بسیاری از عناوین ساخت‌وساز و مدیریتی است. شما با رسیدگی به وضعیت اعضای فرقه خود، نیازهای آن‌ها را برطرف کرده، بودجه لازم را برای توسعه دادن به دست می‌آورید و ساختمان‌ها و وسایل جدیدتری برای گسترش و توسعه فرقه خود فراهم می‌کنید. مدیریت یک فرقه نسبت به سایر سوژه‌ها کمی متفاوت بوده و لحظات بامزه و جذابی را درون بازی برایتان رقم میزند. سبک کارتونی و دوبعدی طراحی بازی و شخصیت‌ها نیز به این عنصر طنز قدرت بیشتری بخشیده تا از تجربه بازی لذت بیشتری ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Prison Architect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Honey I Joined a Cult با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-4690K or AMD FX-8370
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 250, 1 GB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB
Storage: 450 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7600 or AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 250, 1 GB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Honey, I Joined a Cult you must build and expand your base, manage your cultists and resources, and increase your faith, funds and following. Every great cult needs great interior design. Place, design and decorate rooms to keep your cultists happy. There is a whole host of weird and wonderful room options, each with a vital role to play in your cult. From polygraph rooms and spirit chambers to energy spas and the dreaded ministry of alteration.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.