بازی Hellblade
یحیی رحیمی

حضور بازی Hellblade 2 در مراسم Game Awards 2021 تائید شد

یحیی رحیمی 13 آذر 1400 بدون دیدگاه
219 بازدید

بنابر گفته‌های جف گراب در طی استریم زنده GamesBeat Decides بازی Hellblade 2 در طی مراسم گیم اواردز امسال که روز پنج‌شنبه به وقت آمریکا برگزار می‌شود، نمایش داده می‌شود. این گفته‌های آقای گراب توسط سازنده و مجری برنامه Game Awards 2021 تائید نشده است؛ اما وی روی ادعای خود پافشاری کرده و از ماه‌ها پیش می‌دانسته که این بازی در مراسم امسال حضور دارد.

جف گراب در شهریور ماه از نمایش گیم پلی بازی Hellblade 2 در گیم اواردز امسال خبر داده بود و این گفته را بر اساس منابعی که در اختیار دارد، تائید کرده بود. وی بار دیگر در پادکست رسانه‌ی گیمزبیت گفته است:‌ «من هنوز مطمئنم که هل بلید 2 در مراسم امسال نمایش داده می‌شود، زیرا که خبری مبنی بر تغییر برنامه‌ی اولیه نشنیده‌ام.»

گفتنی معرفی بازی Hellblade 2 توسط مایکروسافت و نینجا تئوری در مراسم گیم اواردز سال 2019 انجام شد و بازگشت آن به این رویداد دور از انتظار نخواهد بود. این بازی همراه کنسول ایکس باکس سری ایکس معرفی شد و گرافیک بازی و سخت‌افزار کنسول جدید، به رخ طرفداران و رقیبان کشیده شد. نینجا تئوری بعدها یک ویدیو از پشت‌صحنه تولید بازی منتشر کرد و مدت زیادی است که خبر خاصی از فرایند تولید بازی دریافت نکرده‌ایم.

مدیر بخش تولید استودیو نینجا تئوری مدتی پیش از تلاش بی‌وقفه‌ی توسعه‌دهندگان برای خلق اثری بی‌نظیر خبر داده بود. وی اظهار داشت: «هل بلید برای ما بسیار خاص و ویژه است و نمی‌خواستیم که یک دنباله معمولی بسازیم؛ می‌خواستیم اثری خاص و بی‌نظیر خلق کنیم و برای انجام این کار، زندگی خود را سخت و دشوار ساخته‌ایم.»

بازی Hellblade 2

Hellblade 2 زیباترین بازی سال

وی در ادامه از فضای داستان صحبت کرده بود:« بازی در قرن نهم میلادی و کشور ایسلند جریان دارد. ما گروه‌های صدابرداری و فیلم‌برداری را برای تهیه‌ی تصاویر واقعی و ترکیب آن با داده‌های ماهواره‌ای به این کشور فرستاده‌ایم. در مورد شخصیت‌ها باید بگویم که لباس‌های واقعی ساخته‌ایم و در حال اسکن سه‌بعدی هستیم. برای این کار با اپیک گیمز همکاری نزدیکی داشته‌ایم. ملینا، بازیگر اصلی ما نیز به مدت دو سال در حال تمرین‌های رزمی بوده است.»

بازی Hellblade 2 از جمله اولین عناوین است که از موتور آنریل 5 استفاده می‌کند و گرافیکی بی‌نظیر خواهد داشت. این باعث شده است که دنباله هل بلید برای کنسول ایکس باکس وان منتشر نشود و انحصاراً برای ایکس باکس سری و کامپیوتر در دسترس قرار گیرد. منتظر نمایش گیم پلی بازی در مراسم Game Awards 2021 باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.