The Game Awards 2020
مهدی ملکی

مهمان‌های حاضر در مراسم The Game Awards 2020 مشخص شدند

مهدی ملکی 17 آذر 1399 بدون دیدگاه
367 بازدید

شاید بتوان مراسم The Game Awards را اسکار بازی‌های ویدیویی دانست یا حداقل آن را در چنین محدوده‌ای قرار داد. این مراسم هر سال به انتخاب بهترین بازی‌های سال در هر زمینه‌ای می‌پردازد و جوایز آن بخش را به آن‌ها اهدا می‌کند؛ اکنون به نظر می‌رسد که با محبوب‌ شدن هر چه بیشتر بازی‌های ویدیویی، این مراسم هم پر رونق‌تر شده است و بازیگران بزرگ هالیوودی نیز بیش از پیش در آن شرکت خواهند کرد.

جشنواره The Game Awards برای اجرای مراسم خود از چندین استودیو کمک می‌گیرد؛ در حقیقت این استودیوها در شهرهای لس‌آنجلس، لندن و توکیو قرار دارند و اجرای نمایش بین آن‌ها تعویض خواهد شد.

در این بین مانند همیشه، ستارگان محبوبی نیز حضور پیدا خواهند کرد که گویا امسال بر این مسئله تمرکز بیشتری شده است. پیش از این تایید شده بود که تام هالند، بازیگر فیلم Uncharted در مراسم مذکور حضور خواهد داشت و اکنون اعلام شده است که آقای جف کلی مجری جشنوار از Gal Gadot، Brie Larson و Troy Baker هم میزبانی خواهد کرد.

Wonder Woman vs Captain Marvel

خانم Gadot را شاید بتوان با فیلم Wonder Woman 1984 معرفی کرد که به تازگی در سرویس HBO Max پخش شده است. Larson هم که پیش از این به طور عمومی درباره علاقه خود به بازی‌های ویدیویی سخن گفته بود و آقای Baker هم که نیازی به معرفی ندارد و مطمئناً دنبال‌کنندگان اخبار بازی‌های ویدیویی، نقش‌آفرینی او در بازی‌های The Last of Us، Uncharted، Bioshock و … را خوب به خاطر دارند.

با تمام این توصیفات باید عرض کنم که هنوز تمام نشده است؛ خواننده گروه محبوب Pearl Jams یعنی Eddie Vedder هم در این مراسم به اجرای موسیقی زنده خواهد پرداخت. لازم به ذکر است ایشان شخصی است که قطعه Future Days موجود در بازی The Last of Us Part 2 را اجرا کرده بود.

به نظر می‌رسد که امسال، زمانی پر شکوهی در تاریخ این مراسم اهدای جوایز خواهد بود. جشنواره The Game Awards 2020 در تاریخ 20 آذر یعنی جمعه ساعت 00:30 به وقت ایران، از پلتفرم‌های استریم پخش خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.