Star Wars Battlefront II
سعید ستایش

اطلاعات تازه ای از بازی Star Wars: Battlefront II منتشر شد

سعید ستایش 24 مرداد 1396 بدون دیدگاه
695 بازدید

اولین نسخه از بازی Star Wars: Battlefront در سال 2014 منتشر شد، این بازی که به‌صورت چند نفرِ و آنلاین بود باگیم پلی سریع خود و اقتباس‌هایی که از روی مجموعه‌ی محبوب جنگ ستارگان داشت توانست به فروش خوبی دست پیدا کند و تبدیل به یکی از بازی‌های آنلاین پرطرفدار سال 2014 شود، یکی از مشکات و نواقص نسخه‌ی اول بازی Star Wars: Battlefront نداشتن بخش تک نفرِ و داستانی بود، بخشی که کمپانی EA قول داده در قسمت دوم بازی اضافه خواهد شد و ما شاهد داستانی جذاب و گیرا خواهیم بود.


 

EA قرار است در Gamescom 2017 اطلاعات کاملی را از بازی Star Wars: Battlefront II منتشر کند، حال چند روز مانده به شروع Gamescom 2017 اطلاعات تازه‌ای از بازی Star Wars: Battlefront 2 منتشرشده است.

در اطلاعات منتشرشده آمده است که بازی شامل بخش جدیدی به نام Starfighter Assault هست که در آن شخصیت‌های محبوب سری جنگ ستارگان حضور دارند و شما باید در این بخش به‌صورت تیمی با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید.

از دیگر تغییرات بازی می‌توان به بخش پرواز و جنگ‌های فضایی اشاره کرد، بخشی که کمپانی EA قول داده دستخوش تغییرات بزرگی شده است و ما از این به بعد در بازی شاهد جنگ‌های آسمانی بزرگ و حماسی خواهیم بود.

نمایشگاه Gamescom 2017 از تاریخ 22 تا 26 اوت در شهر Cologne آلمان برگزار می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.