دانلود بازی Fairy Godmother Stories Collectors Edition برای PC
دانلود بازی Fairy Godmother Stories Collectors Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fairy Godmother Stories Collectors Edition برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,668 بازدید

دانلود بازی Fairy Godmother Stories Collectors Edition برای کامپیوتر

حل کردن معما و پازل در بازی‌های ویدیویی تاریخچه طولانی دارد و در بسیاری از بازی‌های ابتدایی، سوژه و محور اصلی گیم پلی همین موضوع بوده است. همین موضوع باعث شده تعدادی از بازی‌های مدرن و امروزی نیز با همین سبک و سیاق ساخته شوند. سبک Point & Click یکی از بهترین سبک‌ها برای ساخت بازی‌های معمامحور بوده و گیم پلی‌ای ساده اما سرگرم‌کننده را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی Fairy Godmother Stories Collectors Edition از استودیو Domini Games عنوانی جدید و سرگرم‌کننده در همین سبک بوده که دنیایی جادویی و زیبا را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این بازی سازمانی به اسم Ministry of Discipline به کمک شما احتیاج دارد. دزد جدیدی به اسم Puss in Boots در خیابان‌های شهر Taleville سرگردان است و برای شهروندانش تهدید بزرگی محسوب می‌شود. حال که شهروندان در ترس و اضطراب به سر می‌برند، تنها شما هستید که می‌توانید اوضاع را درست کرده و صلح و صفا را به شهر برگردانید؛ اما باید بدانید که در این دنیای جادویی، به‌ظاهر نباید اکتفا کرد و هر چیزی می‌تواند در قالب و شکلی دیگر جلوی چشم شما قرار بگیرد. با استفاده از قدرت‌های جادویی خود باید حقیقت هر شیء را پیدا کرده و معمای این دزد مرموز را حل کنید.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناصر کلاسیک Point & Click بوده که شما باید با مشاهدات دقیق و پیدا کردن آیتم‌ها و اشیاء مهم، در مراحل پیشروی کرده و معماها را حل کنید. نسخه Collector Edition بازی محتوای اضافی مانند مرحله داستانی جدید که نجات یک پری دریایی را روایت می‌کند، مینی‌گیم‌های جدید، امکان تغییر دکوراسیون اتاق خود و تصاویر پس‌زمینه و نقاشی‌های اختصاصی از بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kathy Rain و The Darkside Detective را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fairy Godmother Stories Collectors Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: 1.6 GHz
Memory: 1024 MB RAM
Storage: 1728 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Domini Games proudly presents the latest spell-binding adventure in the Fairy Godmother Stories series!
The Ministry of Discipline needs your help! A new burglar going by the name “Puss in Boots” is loose on the streets of Taleville. With citizens living in fear and few leads to go from, only a Fairy Godmother of your caliber can crack the case! But appearances can be deceiving in this mystical world, and it’ll take all of your skills and magical prowess to find who’s pulling all the strings. Do you have what it takes to save the city in time? Find out in this breathtaking Hidden-Object Puzzle adventure!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.