دانلود بازی ScourgeBringer برای PC
دانلود بازی ScourgeBringer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی ScourgeBringer برای PC

پارسی گیم 9 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,419 بازدید

دانلود بازی ScourgeBringer برای کامپیوتر

تقریباً هرروز یک بازی از سبک روگ لایک منتشر می‌شود و هرکدام هم ادعا می‌کنند که ایده‌های جدیدی را به‌کاربرده‌اند و بازی آن‌ها فارغ از کلیشه و کپی‌برداری است. استودیو Flying Oak Games به تهیه‌کنندگی شرکت Dear Villagers بازی تازه‌ای در این سبک به نام ScourgeBringer منتشر کرده که شمارا وارد دنیای دوبعدی می‌کند. در دنیای تارک و عجیب‌وغریب بازی غرق شوید و به Kyhra که شخصیت اصلی است، کمک کنید تا پا به دنیای ناشناخته‌ها بگذارد و با نابود کردن موجودات ترسناک و ربات‌های مسلح، وجود اصلی بشر را زنده کند. نیروهای شر امان از دنیا بریده و آخرالزمان دنیای قشنگ و در آرامش ما را نابود کرده است؛ شاید شما توانایی برگشت زیبایی را داشته باشید.

بازی ScourgeBringer به پساآخرالزمان می‌پردازد که یک نیروی خیالی توانسته تمامی بشریت را نابود کند و کره‌ی زمین را به نقطه‌ای تاریک و ترسناک تبدیل کند. شما جا پای مبارز توانا و شجاعی به نام Kyhra خواهید گذاشت که جهان تابه‌حال به خود ندیده و تنها اوست که می‌تواند جلوی نیروهای شر و هیولاها بایستد. یاری‌رسان او باشید و دنیای ناشناخته‌ای که مشابه عناوین دهه 90 میلادی است را کشف کند و در این میان، ماشین‌ها و هیولاهایی که سد راهتان می‌شوند را به برق شمشیر خود آشنا کنید و تکه‌پاره‌شان کنید تا شاید، بشریت به‌روزهای قبل از مصیبت بزرگ برگردد و نجات پیدا کند. گیم پلی بازی ریتم بسیار سریعی دارد و به همین دلیل هم یک جایزه دریافت کرده است. باید فرز و سریع باشید تا بتوانید با موفقیت از سد موانع و چالش‌ها بگذرید و مراحل خطی را به اتمام برسانید. برای دفاع در مقابل دشمنان، نیاز به توانایی‌های خاصی دارید که به‌آرامی آن‌ها را به دست خواهید آورد.

دشمنان بازی شکل و قیافه‌ی حال به هم زنی دارند و برای نمونه یکی از آن‌ها شبیه ویروس کروناست و همین می‌تواند برای شما ترسناک باشد، به‌هرحال لقب مبارز را به شما داده‌اند و قرار است که جلوی این افراد بایستید و نابودشان کنید تا مبادا شر به تمام جهان غالب شود و تعادل از میان‌رود. بازی ازنظر گرافیکی به دنبال ارائه جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز نیست و گیم پلی مهم‌ترین نکته‌ی مثبت این بازی به شما می‌رود که می‌تواند چندساعتی شمارا از واقعیت دور کند و وارد دنیای خیالی‌تان کند. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، سری به صفحه‌ی دانلود بازی Hades و Noita بزنید.

در ادامه برای دانلود بازی ScourgeBringer با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit Microsoft® Windows® 7 SP1, 8.1, 10 (version 1607 or better)
Processor: 64bit 1.5 GHz CPU
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Intel graphics: please read the GPU compatibility thread on the forum

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit Microsoft® Windows® 10 (version 1607 or better)
Processor: 64bit Multi-core 2Ghz CPU
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Game controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the developers of NeuroVoider, ScourgeBringer is a fast-paced free-moving roguelite platformer.
Set in a post-apocalyptic world where a mysterious entity wreaked havoc on all humanity, ScourgeBringer puts you in the shoes of the deadliest warrior of her clan: Kyhra. Help her to explore the unknown and slash her way through ancient machines guarding the seal of her past, and maybe the redemption of humanity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.