بازی تازه هیدئو کوجیما
محمد صادق شجاعی

هیدئو کوجیما با انتشار پستی در توییتر به ساخت بازی تازه خود اشاره کرد

محمد صادق شجاعی 5 آذر 1400 بدون دیدگاه
724 بازدید

هیدئو کوجیما یکی از مشهورترین بازی‌سازان تاریخ است که بیشتر به دلیل خلق سری Metal Gear و ساخت بازی Death Stranding شناخته می‌شود. با این وجود که مدت زیادی از انتشار بازی Death Stranding Director’s Cut نمی‌گذرد، بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر معرفی اثر بعدی این کارگردان پر‌آوازه هستند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما به صورت جزئی به بازی تازه خود اشاره کرده است.

هیدئو کوجیما در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرده که در حال «بازبینی طرح و بازی‌نامه» برای پروژه‌ای خاص بوده و «جنبه‌های مختلف آن را آزمایش می‌کند». در کنار این متن، او تصویری نیز منتشر کرده است که به صورت تار و نامشخص افرادی را در ست ضبط بخش‌های موشن کپچر نمایش می‌دهد. یکی از این افراد که در وسط و جلوتر از دیگران دیده می‌شود، شباهت زیادی به نورمن ریداس، صدا‌پیشه و بازیگر شخصیت سم پورتر بریجز در بازی Death Stranding دارد. نکته حائز اهمیت این است که نورمن ریداس در اوایل سال جاری تایید کرد دث استرندینگ با یک بازی به پایان نخواهد رسید. او در صحبت‌هایش اذعان کرد که مذاکرات مربوط به ساخت دومین بازی Death Stranding در حال انجام است. تصویر منتشر شده توسط هیدئو کوجیما را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی تازه هیدئو کوجیما

احتمال ساخت بازی تازه سری Silent Hill توسط هیدئو کوجیما

پیش از این شایعات پر‌تعدادی در مورد بازی بعدی استودیو Kojima Productions در رسانه‌های مختلف مخابره شده است. برخی گزارشات ادعا کرده‌اند که استودیو کوجیما پروداکشنز با تامین مالی توسط پلی استیشن، در حال کار روی یک بازی جدید از سری Silent Hill است. نورمن ریداس قبل از بازی Death Stranding، به عنوان پروتاگونیست در بازی P.T، اثر لغو شده سری سایلنت هیل، حاضر شده بود. متاسفانه به واسطه اختلاف‌های بین هیدئو کوجیما و شرکت Konami، مراحل ساخت این بازی هیچگاه کامل نشد.

در مقابل، تعدادی دیگر از رسانه‌ها باور دارند که هیدئو کوجیما و استودیو Kojima Productions در حال همکاری با شرکت مایکروسافت بوده و مشغول ساخت یک بازی انحصاری برای پلتفرم ایکس باکس هستند. این اثر ممکن است بازی تازه‌ای از یک IP شناخته شده باشد یا اثری کاملا جدید باشد. در کنار این موارد، به دلیل افتتاح بخش تلویزیون، فیلم و موسیقی کوجیما پروداکشنز، این احتمال وجود دارد که هیدئو کوجیما سرگرم ساخت اولین فیلم یا سریال خود باشد.

به نظر شما بازی تازه هیدئو کوجیما چه اثری خواهد بود؟ دومین بازی Death Stranding یا اثری انحصاری برای کنسول Xbox؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.