بخش جدید استودیو Kojima Productions
محمد صادق شجاعی

بخش جدید استودیو Kojima Productions با محوریت تلویزیون، فیلم و موسیقی افتتاح شد

محمد صادق شجاعی 4 آذر 1400 بدون دیدگاه
204 بازدید

استودیو Kojima Productions که در دوران جدید خود به عنوان یک استودیو مستقل شناخته می‌شود، با عرضه بازی Death Stranding یکی از بهترین آثار سال‌های اخیر را در دسترس مخاطبین قرار داد. با این وجود که کوجیما پروداکشنز در زمینه بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد، اما این بدان معنا نیست که این استودیو تنها به صنعت مذکور محدود خواهد بود. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Kojima Productions با هدف گسترش زمینه فعالیت‌های خود، بخش جدیدی با محوریت تلویزیون، فیلم و موسیقی افتتاح کرده است.

بخش جدید استودیو کوجیما پروداکشنز در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا قرار داشته و رایلی راسل مدیریت آن را بر عهده خواهد داشت. براساس گزارشی که وب‌سایت GameIndustry.biz منتشر کرده، رایلی راسل سابقه 28 سال حضور در پلی استیشن و فعالیت به عنوان معاون امور تجاری و مدیر ارشد حقوقی را در کارنامه دارد. به این واسطه رایلی راسل قرار است استودیو Kojima Productions را وارد عصر جدیدی کند.

رایلی راسل هدف از افتتاح بخش جدید کوجیما پروداکشنز را افزایش سطح آگاهی و دسترسی مخاطبین مختلف به محصولات و تولیدات این استودیو و تبدیل کردن آن‌ها به بخشی از فرهنگ عامه عنوان کرده است. او در ادامه گفته است که با وجود ماهیت جهانی استودیو Kojima Productions، بخش جدید این استودیو در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا متمرکز خواهد بود. با اینکه هدف بخش تازه کوجیما پروداکشنز گسترش دامنه مخاطبین آثار در حال ساخت است، اما در عین حال می‌تواند در جهت تولید اقتباس‌هایی براساس بازی‌های عرضه شده حرکت کند.

بازی Death Stranding Director's Cut

احتمال ساخت اقتباس های مختلف از بازی Death Stranding

استودیو Kojima Productions پیش از این در بازی Death Stranding از تعدادی از فعالان مهم صنعت سینما و تلویزیون از جمله ادگار رایت، مدز میکلسن، گیرمو دل تورو و نورمن ریداس بهره برده است. همچنین بسیاری از آهنگ‌های گروه Low Roar برای تبلیغات و سکانس‌های مختلف بازی مورد استفاده قرار گرفتند. به همین دلیل رابطه نزدیک کوجیما پروداکشنز با این افراد می‌تواند برای تولیدات آینده این استودیو و بخش تازه تاسیس آن مفید باشد. یوشیکو فوکودا، مدیر توسعه کسب و کار کوجیما پروداکشنز در این باره گفته است:

پیدا کردن راه‌های جدید برای سرگرم کردن، تعامل و ارائه محصولات به مخاطبین، در دنیای داستان سرایی که به سرعت در حال تغییر و تحول بوده، ضروری است، بخش جدید، استودیو Kojima Productions را وارد حوزه‌های بیشتری خواهد کرد که به واسطه آن‌ها روایت‌های خلاقانه ما فراتر از بازی‌های ویدیویی ارائه شده و راه‌های تازه‌ای برای برقراری ارتباط با طرفداران و غوطه‌ور شدن در فضای آثار ما ایجاد می‌شود.

بخش تلویزیون، فیلم و موسیقی استودیو Kojima Productions به تازگی افتتاح شده است، بنابراین بعید است که در آینده نزدیک محصولی از آن ببینیم. با این حال اگر کنسول پلی استیشن 5 در اختیار دارید، با تجربه بازی Death Stranding Director’s Cut می‌توانید خود را برای آثار بعدی کوجیما پروداکشنز آماده کنید. نظر شما در مورد تاسیس بخش جدید استودیو Kojima Productions و ورود به تلویزیون، سینما و موسیقی چیست؟ آیا این استودیو در این حوزه‌ها نیز می‌تواند موفق باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.