دانلود بازی Tunguska The Visitation برای PC
دانلود بازی Tunguska The Visitation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tunguska The Visitation برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,430 بازدید

دانلود بازی Tunguska The Visitation برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذابی که در بازی‌های ویدیویی موردتوجه مخاطبان زیادی قرار می‌گیرد، سبک Survival بوده که در آن تلاش برای زنده ماندن، حرف اول را میزند. شما در این بازی‌ها باید دائم با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شوید و سعی کنید در شرایط سخت، برای بقای کاراکتر خود تلاش کنید. تلفیق این سبک معمولاً با عناصر وحشت انجام می‌شود و بازی‌های جذابی زیر سایه خود پرورش می‌دهد. بازی Tunguska The Visitation از استودیو Rotorist Workshop عنوانی در سبک Survival بوده که داخل آن باید از بین تله‌های خطرناک، موجودات جهش‌یافته وحشی و دشمنان بی‌رحم، مسیر خود را برای زنده ماندن پیدا کنید.

داستان بازی در سال 1908 و در شوروی جریان دارد. منطقه‌ای خطرناک به اسم Tunguska وجود داشته که مملو از رازهای تاریک و مخوف است و شما در آن گیر افتاده‌اید. این منطقه سراسر از کارخانه‌های متروک، روستاهای تخریب‌شده و مرداب‌های سمی تشکیل شده و معلوم است که آزمایش‌های سری خطرناکی داخل آن انجام شده است. حال شما باید برای زنده ماندن در این منطقه خطرناک، خودتان را آماده سخت‌ترین چالش‌ها بکنید.

زاویه دوربین بازی سبکی ایزومتریک داشته و تمام دنیای وسیع آن با مدل‌های سه‌بعدی خوبی طراحی شده است. بیشتر گیم پلی به شلیک کردن و گشت‌وگذار در این دنیای بزرگ خلاصه می‌شود و به‌نوعی بازی عناصر بازی‌های شوتر را با Survival تلفیق کرده است. شما باید برای پیدا کردن غذا و دارو گشت‌وگذار کنید، برای بازیابی انرژی استراحت کرده و در مقابل دشمنان خودتان را مسلح کنید.

بخش داستانی بازی مملو از مأموریت‌های اصلی و فرعی بوده و سبک نیمه جهان‌بازش، آزادی عمل خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ساخت دنیای بازی از عناصر بازی‌های موفقی مثل S. T. A. L. K. E. R استفاده شده و از لحاظ اتمسفر، درگیر محیطی هولناک و آخرالزمانی می‌شوید که مملو از انسان‌های شرور و موجودات خطرناک جهش‌یافته است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Days Gone و Fallout 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tunguska The Visitation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 1030
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Integrated sound card
Additional Notes: Integrated Display Adapters are not optimal for this game.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Live the life of a Ghoul Hunter and uncover the dark secrets of Tunguska from the Soviet era. Venture across desolate villages, abandoned facilities, toxic swamps, and ominous tunnels in this top-down survival horror, and discover the truth about the mysterious Tunguska Event in 1908.
Tunguska: The Visitation is 3D top-down shooter, infused with survival elements such as food, medicine, body energy, character stat buff, hazardous environments, and inventory management. The survival mechanics are designed to minimize chores and hassles for the player while encouraging strategic planning before each combat engagement.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.