GTA IV
مبین نعمت‌اللهی

افزایش 28 درصدی تعداد بازی‌کنندگان GTA IV با انتشار ریمستر GTA Trilogy

مبین نعمت‌اللهی 2 آذر 1400 2 دیدگاه
3,066 بازدید

این روزها به هر نحوی می‌توان اخبار و حواشی پیرامون مجموعه بازی‌های جی‌تی‌ای را دنبال کرد. بعد از انتشار پر سر و صدای ریمستر GTA Trilogy انتظار طرفداران و علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری در بازسازی یکی از بهترین نسخه‌های این فرنچایز، Grand Theft Auto IV سیر چشم‌گیری با استقبال 28 درصدی مواجه شده است.

برای بازی‌کنندگانی‌ که سال‌ها پیش موفق به تجربه‌ی یکی از بازی‌های Vice City و یا San Andreas بر روی پلتفرم‌ و کنسول‌های نسل ششم شده بودند، فرصتی جدید فراهم آمد تا با تجربه‌ی سه‌گانه کلاسیک جی‌تی‌ای بر روی کنسول‌های قدرتمند حال‌حاضر و تلویزیون‌های مدرن، سیری دوباره در خاطرات قدیمی خود داشته باشند.

یک هفته از زمان انتشار Grand Theft Auto: The Trilogy زمان می‌گذرد و آشفتگی روز‌های اولیه راه‌اندازی با بازخورد‌های رسمی عوامل توسعه‌دهنده کمی فروکش کرده است. این اثر سه‌گانه مملو از اشکالات و ایرادات فنی و گرافیکی‌ بوده تا جایی که تنها با گذشت بازه‌ای کوتاه از زمان انتشار، راک‌استار روز گذشته آپدیت جدیدی را جهت بهبود بخشی از ایرادات و باگ‌های بازی برای کنسول‌های Xbox Series X/S و PlayStation 5 منتشر کرد.

GTA IV

انتظار بازی‌کنندگان از نسخه‌ی بازسازی GTA IV

همین‌حال، بازی‌کنندگان با ارائه‌ی نقد‌های بسیار تند و طعنه‌آمیز نسبت به عنوان Definitive Edition نفرت خود را نسبت به جدیدترین پروژه‌ی خالق بازی L.A Noire ابراز کرده‌اند. جالب است بدانید User Score یا همان میانگین نمرات بازی‌کنندگان بر روی وب‌سایت متاکریتیک از 3793 رای ثبت‌شده، کمتر از 1 می‌باشد. فاجعه‌ای در کارنامه‌ی راک‌استار گیمز که به ندرت می‌توان مشابه آن را در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی پیدا کرد.

بعد از انتشار فاجعه‌بار پروژه GTA Trilogy می‌توان بیان کرد که استقبال گسترده‌ای از بازی GTA IV طی روز‌های گذشته به عمل آمده است. به تعبیر وب‌سایت خبری گیمر، بازی GTA IV در 30 روز گذشته با افزایش استقبال 28 درصدی میان کاربران نسخه‌ی کامپیوتر مواجه شده است. این آمار و ارقام توسط Steam DB ضبط و روایت شده که از استقبال بی‌سابقه‌ی بازی‌کنندگان از این بازی از دسامبر سال 2008 میلادی تا بدین‌لحظه حکایت دارد.

بازی Grand Theft Auto IV ماجراجویی‌های نیکو بلیچ در اواسط دهه 2000 در لیبرتی‌سیتی را روایت می‌کند. به تعبیر بسیاری از طرفداران، چهارمین نسخه از فرنچایز GTA که به‌عنوان یکی از نوین‌ترین پروژه‌های بازی‌سازی راک ‌استار شناخته یاد می‌شود، بایستی همانند سه‌گانه کلاسیک برای کنسول‌های نسل جدید نیز بازسازی شود.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Taha

    مهمان

    به خاطر این ریمستر بد شد چون خود راکستار نساخته
    تمام…….. :I

    پاسخ دهید
  • Avatar

    barsam 11

    مهمان

    تابه حال ندیدم به ریمستر اینقدر بد بگن . ریمیک نیست ریمستر هست

    پاسخ دهید