دانلود بازی Are You Smarter Than A 5th Grader Extra Credit برای PC
دانلود بازی Are You Smarter Than A 5th Grader Extra Credit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Are You Smarter Than A 5th Grader Extra Credit برای PC

پارسی گیم 6 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,151 بازدید

دانلود بازی Are You Smarter Than A 5th Grader Extra Credit برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی از آن دسته عناوینی هستند که می‌توانند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را هرچند برای زمان‌های کوتاه سرگرم نگه دارند. معمولاً در این بازی‌ها با به چالش کشیده شدن هوش و توانایی ذهنی همراه هستید. بازی Are You Smarter Than A 5th Grader از استودیو Massive Miniteam عنوانی در همین سبک بوده که شبیه به شرکت در مسابقات تلویزیونی بوده و در طول آن باید به انواع سؤال‌ها جواب دهید و امتیاز کسب کنید. بسته الحاقی Extra Credit نیز برای بازی منتشر شده و محتوای آن را افزایش داده است.

بازی مانند شرکت در کوئیزهای کوچک تلویزیونی بوده در طول آن باید با انواع سوال‌های مختلف روبه‌رو شوید. بازی را می‌توانید بین 1 تا 8 نفر تجربه کرده و با 6800 سؤال مختلفی که در آن وجود دارد همراه شوید. تجربه شبیه به برنامه‌های تلویزیونی حس و حال متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای به بازی داده است. تمامی سناریوها و لوکیشن‌ها به صورت سه‌بعدی طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند و موضوعات بسیاری در سؤال‌ها وجود دارد.

در طول بازی به انواع سؤال‌ها در زمینه‌های علمی، جانورشناسی، ریاضیات، دستور زبان و… پاسخ خواهید داد. تجربه بازی نه‌تنها برای تقویت زبان انگلیسی مناسب است، بلکه می‌تواند حجم خوبی از اطلاعات عمومی را نیز به شما اضافه کند. تمامی کاراکترهای مجازی موجود در سناریوی مسابقه نیز صداگذاری شده هستند و انیمیشن‌های مخصوص خودشان را دارند. در بسته الحاقی Extra Credit محتوای بازی گسترش پیدا کرده و بیش از 3500 سؤال جدید با موضوعات مختلف به بازی اضافه شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Overcooked! 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Are You Smarter Than A 5th Grader Extra Credit برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5 / AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 760 2GB/ Radeon R9 270X 2GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel i7 / AMD Ryzen 7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1070 4GB / Radeon RX 5700-XT 4GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

So you think you are smarter than a 5th grader? Well, how about we send you back to school for some „Extra Credit“ then? Face new challenges in this mind-twisting and education-defying DLC with 3500+ more questions that add the finishing touch to „Are You Smarter than a 5th Grader“.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.