بازی Yakuza: Like A Dragon
محمد صادق شجاعی

دنباله بازی Yakuza: Like A Dragon توسط شرکت Sega در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 30 آبان 1400 بدون دیدگاه
206 بازدید

سری Yakuza مجموعه‌ای مشهور و قدیمی از شرکت Sega است که در کنار معرفی برخی از بهترین شخصیت‌های تاریخ ویدیو گیم از جمله کازوما کیریو و گورو ماجیما، به بهترین شکل می‌تواند بازیکنان را با کشور ژاپن و فرهنگ آن آشنا کند. مدتی پیش اعلام شد که توشیهیرو ناگوشی، خالق سری یاکوزا و دایسوکه ساتو، کارگردان و تهیه‌کننده بازی‌های مجموعه مذکور، شرکت سگا را ترک کرده‌اند. به این واسطه، بسیاری از علاقه‌مندان و طرفداران سری Yakuza نگران بودند که این مجموعه به پایان کار خود رسیده است. اما شرکت سگا برای این افراد خبرهای خوشی دارد؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، دنباله بازی Yakuza: Like A Dragon در حال ساخت است.

با این وجود که ماسایوشی یوکویاما، مدیر استودیو Ryo Ga Gotoku، اعلام کرده نمی‌تواند وارد جزئیات بازی Yakuza 8 شود، اما به این نکته اشاره کرده که ادامه بازی Yakuza: Like A Dragon ساخته شده و اتفاقات چند سال بعد را به نمایش خواهد گذاشت.

اولین بازی سری یاکوزا که در سال 2006 برای پلی استیشن 2 عرضه شد، در سال 1988 جریان داشت. به مرور و با عرضه آثار بیشتر، مجموعه مذکور از لحاظ زمانی به سال انتشار خود نزدیک شد. این روند تا جایی ادامه داشته که بازی Yakuza: Like a Dragon به عنوان محصول سال 2020، اتفاقات سال‌های 2000 و 2019 را به نمایش می‌گذارد. با این حال شرکت Sega قصد دارد در دنباله بازی Yakuza: Like A Dragon وقایع همان سالی را به تصویر بکشد که بازی در آن عرضه خواهد شد. همچنین در این اثر قرار نیست پروتاگونیست جدیدی معرفی شود، بلکه باری دیگر با ایچیبان کاسوگا همراه خواهیم شد.

بازی Lost Judgment

سری بازی‌های Yakuza و Judgment ادامه خواهند داشت

ماسایوشی یوکویاما در مصاحبه با مجله Famitsu گفته است که استودیو ریوگا گوتوکو همچنان سری Judgment را ادامه خواهد داد. با این حال این استودیو قصد دارد در زمان مناسب یک بازی کاملا جدید بسازد. علاوه بر سری بازی‌های Yakuza و Judgment، استودیو Ryo Ga Gotoku مشغول ساخت چندین اثر معرفی نشده است. با وجود جریان داشتن در یک دنیا، مجموعه‌های Yakuza و Judgment روند داستانی متفاوتی دارند؛ سری اول شما را وارد زندگی مافیای ژاپنی کرده و در دیگری به عنوان یک کارآگاه ایفای نقش خواهید کرد. علاوه بر این، مبارزات دو مجموعه مذکور بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. سری Judgment گیم‌پلی سابق سری یاکوزا را حفظ می‌کند. این در حالی است که پس از بازی Like a Dragon، مبارزات مجموعه Yakuza به صورت نوبتی انجام خواهند شد.

هم‌اکنون می‌توانید بازی Lost Judgment را روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تجربه کنید. در عین حال کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر می‌توانند بازی Yakuza: Like a Dragon را انجام دهند. اگر از کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، می‌توانید بدون هزینه اضافه به این اثر دسترسی پیدا کنید.

نظر شما در مورد سری بازی‌های Yakuza و Judgment چیست؟ آیا تاکنون آن‌ها را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.