بازی Sonic Superstars
یحیی رحیمی

بازی Sonic Superstars معرفی شد:‌ سونیک بازمی‌گردد

یحیی رحیمی 19 خرداد 1402 بدون دیدگاه
1,598 بازدید

شرکت سگا در مراسم Summer Game Fest از بازی جدید سری سونیک با حس و حال قدیمی رونمایی کرد. بازی Sonic Superstars اثری تازه و پلتفرم مشابه دوران کلاسیک این سری است که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. قیمت این بازی 60 دلار اعلام شده است و قرار است در پاییز امسال منتشر شود. اطلاعات کامل در مورد محتوا و نحوه فروش در تاریخ دیگری اعلام می‌شود.

بازی Sonic Superstars بازگشت به عصر دوبعدی این سری با روند اکشن سکوبازی سرعتی است. شما می‌توانید به‌عنوان سونیک، ناکلز، تیمز و ایمی رز بازی کنید و با قدرت‌های جدیدی در دنیای شگفت‌آور بازی حرکت کنید. سگا محیط‌های تازه‌ای برای علاقه‌مندان ساخته است و برای اولین بار می‌توانید هم تکی یا فردی بازی کنید یا اینکه سه‌نفره و همراه دوستان خود شوید و جلو پیشرفت دشمنان اصلی مانند دکتر اگمان و فانگ را بگیرد. دشمنی که ممکن است حیات جزیره را به خطر بیندازد.

مهم‌ترین نکته در مورد بازی سونیک سوپراستارز، روند دوبعدی و سریع این اثر است. همان سکوبازی قدیمی و محبوب این بار با گرافیک مدرن و سه‌بعدی ساخته شده است. قدرت‌های بیشتری به شخصیت‌ها اضافه شده است، مکان‌های تازه‌ای را می‌بینیم و شیوه‌های بیشتری برای بازی کردن در اختیار داریم. این شاید همان بازی سونیک قدیمی باشد که مدت‌هاست انتظارش را داشتید و بالاخره معرفی شد. می‌توانید شخصیت موردعلاقه خود از دنیای سونیک را انتخاب کنید و از قدرت‌های ویژه آن‌ها برای نبرد با دشمنان استفاده کنید.

بازی Sonic Superstars سونیک

بازگشت سونیک با Sonic Superstars

نمایش تریلر معرفی بازی Sonic Superstars اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و شما را با روند اثر آشنا می‌کند. نکته قابل‌توجه آن است که می‌توانید کمپین داستانی بازی را به‌طور کامل همراه دوستان خود تجربه کنید. حالت گروهی چهارنفره از همان ابتدا فعال خواهد بود و به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت گروهی در دنیای سونیک غرق شوید. از آنجایی که با یک بازی 60 دلاری روبه‌رو هستیم، باید محتوای غنی برای طرفدارها آماده شده باشد.

بازی Sonic Frontiers آخرین بازی سری سونیک بود که تفاوت شگرفی با عناوین گذشته داشت. سگا گفته بود که فرانتیرز پایه و اساس عناوین جدید این سری خواهد بود، اما معرفی بازی Sonic Superstars خبر خوبی برای افرادی بود که همچنان علاقه‌مند به عناوین قدیمی و کلاسیک بودند. منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده باشید و خود را برای دریافت اثر در پاییز امسال آماده کنید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.