دانلود بازی Empire of Sin Make It Count برای PC
دانلود بازی Empire of Sin Make It Count برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Empire of Sin Make It Count برای PC

پارسی گیم 29 آبان 1400 2 دیدگاه
6,115 بازدید

دانلود بازی Empire of Sin Make It Count برای کامپیوتر

یکی از فعالیت‌های جذاب و متفاوتی که بدون هیچ ریسکی می‌توانیم در بازی‌های ویدیویی تجربه کنیم، کارهای خلافکارانه است. بسیاری از محبوب‌ترین بازی‌های کل تاریخ بر مبنای چنین چیزی بنا شده‌اند، مانند سری بازی‌های GTA. یکی دیگر از سبک‌های کلاسیک و پرطرفدار برای جرم و جنایت، گروه‌های مافیایی بوده که هم در سینما و هم در بازی‌های ویدیویی، عناوین جذاب زیادی به آن‌ها پرداخته‌اند. تجربه زندگی در قدم‌های گروه‌های مافیایی با کلاه‌های معروف و بارانی‌های بلندشان، برای بسیاری می‌تواند لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. بازی Empire of Sin از استودیو Romero Games عنوانی استراتژیک با محوریت گروه‌های مافیایی بوده که ماجراهای جذاب و پرمخاطره‌ای از زندگی آن‌ها را برای شما روایت می‌کند. به‌تازگی بسته الحاقی Make it Count نیز برای بازی منتشر شده است.

شما در این بازی باید نقش یکی از چهارده رئیس مافیا در شهر شیکاگو را در سال 1920 داشته باشید و مسیر زندگی گنگستری را آغاز کنید. دوران ممنوعیت یا همان Prohibition در جریان است و بسیاری از چیزها مانند مشروبات الکلی هم ممنوع شده‌اند. حال شما باید امپراتوری خود را بنا کرده و با مدیریت و توسعه آن، تبدیل به بزرگ‌ترین گروه مافیایی شهر شوید. این چهارده رئیس شخصیت‌های معروفی مانند آل کاپون، گلدی گارنو و یا استفانی سنت کلیر را نیز در بر دارد. آیا می‌توانید کنترل کامل شهر را در دست گرفته و به بزرگ‌ترین رئیس مافیای آن تبدیل شوید؟

بی‌شک گروه‌های مافیایی درآمد خود را از فعالیت‌های مختلف زیرزمینی از جمله خریدوفروش مواد مخدر، ایجاد شغل‌های متنوع و گاهاً ممنوعه مانند اسپایکی‌ها، قمارخانه‌ها و موارد بیشتر به دست می‌آورند. حال شما در نقش رئیس یکی از این گروه‌ها، می‌توانید 16 عضو را برای مدیریت کارهای خود جذب کنید. برای آنکه بتوانید از باند خود در برابر دیگر گروه‌ها و مهم‌تر از همه قانون حفاظت نمایید، شروع به زیرمجموعه گیری کنید. جالب است بدانید که می‌توانید از الکل به‌عنوان نوعی پول برای گسترش نفوذ امپراتوری خود استفاده کنید. مشروبات الکلی می‌توانند توسط کارخانه‌های آبجوسازی تحت کنترل بازیکن تهیه شده و توسط متحدان به بازیکن اعطا شوند یا به‌عنوان بخشی از انجام مأموریت‌های مختلف به آن‌ها پاداش داده شود.

بخش دیگری از بازی را مبارزات تشکیل می‌دهد که همگی بر مبنای مبارزات نوبتی طراحی شده‌اند و فرصت کافی برای تفکر و نقشه‌ریزی در هر نبرد، در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این مدیریت گروه، تجارت‌ها و همچنین انجام معاملات با سایر گروه‌های مافیایی بر عهده شما قرار دارد و می‌توانید با برخی از آن‌ها اتحاد تشکیل داده و برخی دیگر را از صحنه روزگار محو کنید.

در بسته الحاقی Make it Count که اولین به‌روزرسانی وسیع بازی محسوب می‌شود، شخصیت جدیدی برای کنترل به‌عنوان رئیس مافیا اضافه شده است، شخصیتی به اسم ماکسیم زلنیک که از او با لقب Mob’s Fixer یاد می‌شود. او علاوه بر ویژگی‌های جدیدی که در مبارزات ارائه می‌دهد، به سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی نیز دسترسی دارد. تجارت جدیدی در قالب قرض دادن وام به بازی اضافه شده و علاوه بر این تعداد زیادی سلاح جدید در دسترس شما قرار می‌گیرد. 20 مأموریت جدید در کنار 25 رویداد هم در بخش داستانی انتظارتان را می‌کشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Humankind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Empire of Sin Make It Count با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 8.1 64 bit or Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 or AMD® Phenom™ II X3 720
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 (1GB) or AMD® Radeon™ R7 250 (2GB), AMD® Radeon™ Vega 11
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD® Ryzen™ 5 3400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 770 (2GB) or AMD® Radeon™ RX 470 (4GB)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

There’s more than one way to build an empire! Make It Count is the first major expansion for Empire of Sin, adding a new playable boss to the rogue’s gallery of Chicago: Maxim Zelnick, the “Mob’s Fixer.” Zelnick brings new combat abilities, talents, and a string of ways to expand your empire. He arrives alongside the Fixer gangster profession, Loan Shark racket, additional missions, weapons, events, and much more.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    بازی رو نصب کردم اما بالا نمیاد اروره steam میاره باید چ کار کرد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به اشکان

      پشتیبانی

      بازی رو کرک کنید