دانلود بازی Taur برای PC
دانلود بازی Taur برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Taur برای PC

پارسی گیم 16 آذر 1400 بدون دیدگاه
4,614 بازدید

دانلود بازی Taur برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیوی محبوبیت بسیار زیادی دارد، زیرشاخه‌ای از ژانر استراتژیک بوده که با نام Tower Defense شناخته می‌شود. ظهور این سبک به‌نوعی در نقشه‌های فرعی عناوین بزرگ استراتژی مانند Warcraft و Starcraft خلاصه می‌شد و به‌تدریج به سبکی مستقل و پرطرفدار میان مخاطبان تبدیل گشت. شما در این بازی‌ها باید با بنا کردن ساختمان‌ها و مواضع دفاعی مستحکم، در مقابل موج‌های گسترده‌ای از دشمنان مقاومت کرده و از پیشروی آن‌ها جلوگیری کنید. بازی Taur از استودیو Echo Entertainment عنوانی جذاب در همین سبک و سیاق بوده که مبارزات مهیج و جذابی را در دنیای آینده‌گرایانه و علمی تخیلی، برای شما فراهم کرده است.

سازندگان برای ساخت این بازی از عناصر موفقی از چند سبک مختلف مانند استراتژی، شوتر و Tower Defense الهام گرفته‌اند که گیم پلی منحصربه‌فرد و متفاوتی را پدید آورده است. جالب است بدانید استودیو سازنده این بازی تنها یک عضو دارد و شما حاصل دسترنج و تلاش‌های یک نفر را تجربه خواهید کرد. گیم پلی بازی بسیار ساده و قابل‌درک است. شما کنترل یک موضع دفاعی قدرتمند را که از سلاح‌های پیشرفته تشکیل‌ شده در دست می‌گیرید و برای مقابله با طیف گسترده‌ای از دشمنان آماده خواهید شد.

سلاح اصلی شما که Prime Cannon نام دارد دو بخش اصلی و فرعی داشته و بیشترین صدمه را به دشمنان وارد می‌کند. از طرف دیگر ساختمان‌های فرعی شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها دسترسی دارند که با پیشروی در بازی می‌تواند آن‌ها را باز کرده و هر سلاح را به شکلی متفاوت ارتقا دهید. علاوه بر این قابلیت‌های ویژه‌ای برای باز کردن وجود دارد که قدرت دفاعی و تهاجمی شما را بیشتر می‌کند. نکته جالب این است که وظیفه شما فقط دفاع کردن نیست و می‌توانید مانند عناوین سبک RTS نیروهای نظامی ساخته و خودتان نیز به مواضع مهم دشمن حمله کنید. این نوآوری‌های کوچک باعث شده تا تجربه Taur چیزی بیشتر از یک Tower Defense ساده باشد و تا ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Steel Division 2 و XCOM 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Taur با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7.1/8/8.1/10
Processor: Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 7.1/8/8.1/10
Processor: Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Taur is an action-strategy sci-fi game. Inspired by a multitude of games in classic genres such as tower defense, shooter, real-time strategy and more, creating a unique type of gameplay. Created by one-person indie studio Echo Entertainment.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.