دانلود بازی Aery Dreamscape برای PC
دانلود بازی Aery Dreamscape برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aery Dreamscape برای PC

پارسی گیم 25 دی 1400 بدون دیدگاه
2,030 بازدید

دانلود بازی Aery Dreamscape برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تا به امروز تجربیات متعدد و سرگرم‌کننده‌ای را در اختیار ما قرار داده‌اند. ما در دنیای مجازی بازی‌ها، به فضا سفر کرده‌ایم، در قرون‌وسطا جنگیده‌ایم، شهرهای بزرگ ساخته‌ایم و به نبرد با موجودات اهریمنی در جهنم رفته‌ایم. این تنوع بالای ماجراجویی‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این سرگرمی دیجیتال است. بازی Aery Dreamscape از استودیو EpiXR Games شماره جدیدی در سری Aery بوده که ماجراجویی را در قالب پرواز کردن با یک پرنده کوچک به خوردتان می‌دهد. این بازی تجربیات زیبا و آرامش‌بخشی را به خوردتان می‌دهد تا چند ساعتی در محیط‌های زیبا و چشم‌نواز غرق شوید و از گشت‌وگذار در آن لذت ببرید.

مانند تمامی عناوین سری Aery، در این بازی نیز نقش پرنده‌ای کوچک و جادویی را بر عهده خواهید گرفت که این بار به درون ذهن افراد مختلف سفر می‌کند تا رازهای مخفی، گذشته و ترس‌های هر کدام را کشف کند. گیم پلی آرامش‌بخش بازی، مملو از لحظات احساسی بوده و تجربه پرواز در محیط‌های آن، به‌شدت لذت‌بخش خواهد بود. سبک روایت داستان نیز کاملاً نوآورانه بوده و با گشت‌وگذار و پیدا کردن آیتم‌های مخفی، رازهای بیشتری از این دنیای زیبا خواهید فهمید.

بازی دارای 13 مرحله مختلف بوده که هر کدام سبک و سیاق طراحی منحصربه‌فرد داشته و ویژگی‌های ظاهری متفاوتی را پیش چشمانتان به نمایش خواهند کشاند. شما بازی را از دریچه چشم این پرنده کوچک دنبال خواهید کرد. هدف اصلی، گشت‌وگذار، پیدا کردن آیتم‌ها و رازهای مخفی و در یک کلام، تجربه حس آرامش داخل دنیای مجازی بازی است. سبک هنری گرافیک، استفاده از رنگ‌های زنده، پروازی آرام و لذت‌بخش و ساده بودن کنترل، باعث می‌شود لذتی بیش از حد را در این بازی جذاب ماجرایی تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Aery Sky Castle را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aery Dreamscape با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7
Processor: Intel Core i5-4590 (AMD FX 8350) or better
Graphics: NVIDIA GTX600
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i7 or better
Graphics: NVIDIA GTX700
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Aery – Dreamscape you play as a bird-like spirit who can enter the minds of other people in order to explore their thoughts, their secrets, and their imagination.
Each person has their own imaginary world and each world represents the thoughts, fears, and ambitions of that person in an interesting and mostly abstract way. Within an imaginary world, you have to find a certain amount of memory shards to advance with the story and to get to know more about the person in question. Once you have found all memory shards you are free to leave the world again and search for the next mind you want to explore.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.