دانلود بازی Gamedec برای PC
دانلود بازی Gamedec برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gamedec برای PC

پارسی گیم 26 شهریور 1400 بدون دیدگاه
4,779 بازدید

دانلود بازی Gamedec برای کامپیوتر

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر داخل یک بازی، وارد بازی دیگری شوید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در گذشته برخی از عناوین مانند GTA بازی‌های آرکیدی را داخل محیط خود بازی طراحی می‌کردند که بازیکن می‌توانست با کاراکتر مجازی‌اش وارد آن‌ها شود. این سوژه را اما اگر پرورش داد، می‌تواند عنوان جذابی زیر سایه آن به وجود آید. بازی Gamedec از استودیو Anshar عنوانی نقش‌آفرینی با محیط سایبرپانکی بوده که در آن وظیفه یک کارآگاه بازی‌های ویدیویی را خواهید داشت.

کارآگاه داستان وظیفه حل پرونده‌های قتل و جنایت، داخل یک بازی ویدیویی مجازی را بر عهده دارد. داستان بازی در قرن 22 و شهری به اسم Warsaw جریان داشته و تکنولوژی به‌قدری پیشرفت کرده است که مرز بین واقعیت و دنیای مجازی دیگر وجود ندارد و زندگی و مرگ هر کدام معنایی متفاوت به خود گرفته‌اند. در این شهر آینده‌گرایانه، بیشتر مردم درگیر یک دنیای مجازی شده‌اند که شبیه به یک بازی ویدیویی است و تمام وقت خود را درون آن می‌گذرانند.

شما وظیفه دارید تا نظم را در این دنیاهای مجازی برقرار کرده و مکانیک‌های مرموز درون آن‌ها را پیدا کنید تا ساکنانش در امنیت باشند. افراد مختلف از شما با نام Gamedec یاد می‌کنند، کارآگاه‌هایی که متخصص رسیدگی به این موارد هستند. گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک و در سبک نقش‌آفرینی طراحی شده و تمرکز خاصی بر روی رشد و تعامل با کاراکترهای مختلف می‌گذارد.

شما باید دائم با افراد مختلف صحبت کنید، دنبال سرنخ بگردید و از میان دیالوگ‌های متعددی که وجود دارد انتخابی را مبنی بر شواهد و مدارک داشته باشید. اطلاعات و جمع‌آوری آن حرف اول را میزند. دنیاهای مجازی متعددی درون بازی وجود دارد، از مواردی تخیلی و آینده‌گرایانه گرفته تا دنیاهای فانتزی و یا حتی باستانی که مردم را به خودش مشغول کرده است؛ اما گیم پلی فقط به درون این بازی‌های مجازی خلاصه نشده و واقعیت هم ماجراجویی‌های جذابی را تجربه خواهید کرد.

بازی Gamedec داستانی قوی و جذاب را ارائه می‌دهد و مملو از انتخاب‌های مختلف و تعامل با کاراکترها است. همچنین کارآگاه بازی و پیدا کردن سرنخ نقش مهمی در گیم پلی بازی کرده و کاراکتر اصلی شما در طول بازی رشد می‌کند و باتجربه‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید بازیکنان آینده را درون دنیاهای مجازی از خطر حفظ کنید، این عنوان را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gamedec با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-3570 / AMD FX-8140
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 760 / AMD Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 17 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i7 4770k / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD RX580
DirectX: Version 11
Storage: 17 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gamedec is a single-player non-combat cyberpunk isometric RPG. You are a game detective, who solves crimes inside virtual worlds. Use your wits to gather info from your witnesses and suspects, get to the bottom of deceptive schemes, save lives, and investigate the extraordinary relationships between virtual worlds and their inhabitants. The game continually adapts to your choices and never judges – You are the sum of your choices.
Welcome to Warsaw City of the 22nd century. The Tech of the future is so advanced that the term “real” is relative and “life” and “death” have many meanings. Virtual worlds give rise to problems of the human nature: lust, sloth, envy, and pride. The residents of these virtual game-worlds need specialists – Gamedecs – Private Investigators with experience in those worlds who work to discover the secrets and explores mechanics hidden in those realities for the commission of your clients. You are one of them. You are a Gamedec.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.92 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.