بازی Alien: Isolation
یحیی رحیمی

بازی Alien: Isolation ماه آینده برای موبایل منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 27 آبان 1400 2 دیدگاه
1,203 بازدید

بازی Alien: Isolation از برترین عناوین ترسناک تراز اول ماه آینده برای موبایل‌های اندروید و آیفون منتشر خواهد شد. شرکت Feral Interactive با اعلام برنامه‌‌ی انتشار بازی‌های جدید، زمان عرضه‌ی Alien: Isolation برای موبایل را روز شانزدهم دسامبر 2021 ( 25 آذر) اعلام کرده است. افزایش محبوبیت بازی موبایل باعث شده تا ناشران به فکر انتشار بازی‌های بیشتری برای این پلتفرم نوپا باشند.

بازی Alien: Isolation اولین بار در سال 2014 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های برگرفته از فیلم بیگانه شناخته می‌شود. شرکت Feral Interactive از توسعه‌دهندگان بازی، برنامه‌ی خود را به منظور انتشار این اثر ترسناک برای موبایل اعلام کرده است. قرار است تمام 7 بسته الحاقی منتشر شده بدون تغییر گرافیک بازی با قیمت 15 دلار در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار گیرد.

بنابر اعلامیه‌ی منتشر شده توسط استودیو، رابط کاربری بازی برای صفحات لمسی بهینه شه است و همچنین پشتیبانی از گیم‌پد نیز به بازی افزوده شده است. استودیو مدعی است که گرافیک تراز اول بازی را بدون هیچ‌گونه تغییر و افت کیفیت به بهترین شیوه برای موبایل و تبلت بهینه کرده است و کاربران اندروید و آیفون می‌توانند تجربه‌ای مشابه نسخه‌ی اصلی را دریافت کنند.

Alien: Isolation برای موبایل

ویژگی‌های Alien: Isolation برای موبایل

گیم پلی بازی Alien: Isolation برای موبایل بهینه شده است و نیازی به گیم‌پد و دسته برای تجربه‌ی بازی وجود ندارد. از آنجایی که بازی با قیمت 15 دلار روی گوگل پلی و اپ استور منتشر می‌شود، واضح است که باید تجربه‌ی بازی مشابه نسخه‌ی اصلی باشد. با افزایش محبوبیت بازی‌های موبایل، بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی، برنامه‌های خود را برای ورود به این بازار اعلام کرده‌اند. پلی استیشن خبر از ساخت بازی برای موبایل داده و همچنین ایکس باکس نیز در همکاری با Timi Studios در حال ساخت بازی Halo برای موبایل است.

اگر با بازی Alien: Isolation آشنا نیستید، باید بگوییم که داستان آن، پانزده سال پس از فیلم بیگانه ریدلی اسکات روایت می‌شود. آماندا که شخصیت اصلی داستان است، به منظور یافتن حقایقی در مورد ناپدیدشدن مادرش، وارد فضایی بیگانه می‌شود که در نهایت لحظات وحشتناکی را برای او رقم می‌زند. زنومورف‌ها تمام تلاششان را برای قتل آماندا خواهند کرد و شما باید جلوی این اتفاق تلخ را بگیرید.

بازی‌های مختلفی از مجموعه‌ی بیگانه منتشر شده‌اند و برای نمونه Aliens Fireteam Elite از تازه‌ترین نسخه‌های این مجموعه است که با استقبال طرفداران مواجه شده است. گفتنی است شرکت Feral Interactive نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی بیگانه را سال گذشته منتشر کرد و پورت انجام گرفته، کیفیت قابل قبولی داشت. منتظر انتشار Alien: Isolation برای موبایل در تاریخ 25 آذر باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام بازی عرضه شده لطفا بازی رو بزارین
    دمتون گرم ??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Navid

    مهمان

    سلام بازی عرضه شده میشه بزارین

    پاسخ دهید